morgen gave...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2012

Malene76

Kay skriver:

jeg er på en umulig opgave... morgen gave til manden...

han er IKKE til biler eller fodbold...

han går ik med smykker, kun ur og her er han extrem kræsen.... har nok vist ham over 100 forskelige ure i forskellige stil... men ingen af dem er gode nok...

jeg er gravid... så frække billeder er måske ik lige det...

ville jo gerne give ham noget han altid vil huske og evt kan bruge til hverdag/fest... eller i altfald tage frem og kigge på... han er altid meget svær at købe gave til... med mindre det er en dum gadget....

Hej..

Tillykke med det kommende bryllup.  Jeg lavede et hjemmelavet gavekort til et rallyevent. En af hans kammerater sprang øjeblikkelig til og tog med. De havde en fantastisk dag. De startede med en smule teori og var derefter selv ude og køre, men du kan se det på nedenstående link.

http://www.rallyday.dk/gavekort.html

Håber du finder det der lige præcis passer manden din.

KH Malene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

Kay

Malene76 skriver:

Hej..

Tillykke med det kommende bryllup.  Jeg lavede et hjemmelavet gavekort til et rallyevent. En af hans kammerater sprang øjeblikkelig til og tog med. De havde en fantastisk dag. De startede med en smule teori og var derefter selv ude og køre, men du kan se det på nedenstående link.

http://www.rallyday.dk/gavekort.html

Håber du finder det der lige præcis passer manden din.

KH Malene

ej hvor fedt... det har jeg altid godt kunne tænke mig at prøve!!!  

kan jeg give det til mig selv??? ej tror også manden vil syntes det er fedt med lidt fart og spænning...

Anmeld

22. maj 2012

Malene76

Kay skriver:

ej hvor fedt... det har jeg altid godt kunne tænke mig at prøve!!!  

kan jeg give det til mig selv??? ej tror også manden vil syntes det er fedt med lidt fart og spænning...

Ja køb du bare en til dig selv.  Ja min mand blev i hvertfald rigtig glad for det.  

KH Malene

Anmeld

22. maj 2012

Kay

Malene76 skriver:

Ja køb du bare en til dig selv.  Ja min mand blev i hvertfald rigtig glad for det.  

KH Malene

så skal det nok planlægges så der skal køres efter jeg har født

Anmeld

22. maj 2012

Malene76

Kay skriver:

så skal det nok planlægges så der skal køres efter jeg har født

Jep det er nok mest fornuftig.  

Anmeld

22. maj 2012

snefnug

Kay skriver:

jeg er på en umulig opgave... morgen gave til manden...

han er IKKE til biler eller fodbold...

han går ik med smykker, kun ur og her er han extrem kræsen.... har nok vist ham over 100 forskelige ure i forskellige stil... men ingen af dem er gode nok...

jeg er gravid... så frække billeder er måske ik lige det...

ville jo gerne give ham noget han altid vil huske og evt kan bruge til hverdag/fest... eller i altfald tage frem og kigge på... han er altid meget svær at købe gave til... med mindre det er en dum gadget....

Hej

Tillykke med at du skal giftes.

Jeg gav min mand manchet knapper i morgen gave, ikke fordi de blevet brugt tit, men det er dem han vælger når vi har været feste og det behøver jo ikke kun at være til smoking, man kan også få alm. skjorter hvor de kan bruges.

Bare en ide, og noget han vil kunne have i mange år

Anmeld

22. maj 2012

Ciss

Kay skriver:

ja det er møg irriterende!! både til jul og føsdag og kæreste dag det sidste 1½ år har han fået gaverne længe inden dagen... imens vi var ude og shoppe sammen for ellers ved jeg han selv ville købe det... så det er lettere at sige oki så er det din .......-gave for ellers har jeg virkelig ingen ting at give ham...

Min mand præsterede at købe netop det, jeg havde tænkt at købe til ham til jul til sig selv 15. dec. sidste år. Det faldt ham ikke ind at vente 9 dage for lige at se, om der var nogen som ville glæde ham med det til jul.....

Anmeld

22. maj 2012

Kay

snefnug skriver:

Hej

Tillykke med at du skal giftes.

Jeg gav min mand manchet knapper i morgen gave, ikke fordi de blevet brugt tit, men det er dem han vælger når vi har været feste og det behøver jo ikke kun at være til smoking, man kan også få alm. skjorter hvor de kan bruges.

Bare en ide, og noget han vil kunne have i mange år

se det var også en god ide

Anmeld

22. maj 2012

Kay

Ciss skriver:

Min mand præsterede at købe netop det, jeg havde tænkt at købe til ham til jul til sig selv 15. dec. sidste år. Det faldt ham ikke ind at vente 9 dage for lige at se, om der var nogen som ville glæde ham med det til jul.....

sådan ville min mand også være hvis ik jeg havde gjort som jeg har de sidste gange...

Anmeld

22. maj 2012

snefnug

Kay skriver:

se det var også en god ide

Ja det synes jeg også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.