morgen gave...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2012

Kay

AalborgPigen skriver:

Så skal jeg vist i tænke boks

velkommen i tænkeboxen... har gået i måneder og tænkt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

Kay

Tauf skriver:

Jeg stod i samme dilemma da vi blev gift.
Jeg endte med et par gode solbriller Han bruger dem hver dag :-)

hmmm... en mulighed... tak

Anmeld

22. maj 2012

MyLove E

Kay skriver:

hmmm... en mulighed... tak

Så lidt:-):-)

Anmeld

22. maj 2012

Masig

Kay skriver:

ja hvis man når at bruge dem inden de udløber

Haha ja sjovt nok, så nåede min kæreste det ikke... Eller jo... Han havde fået en box med ølsmagning og da den så var lige ved at udløbe kontaktede han det sted han ville hen, og de havde først et arrangement efter udløbsdatoen, men de tog det ikke så tungt, der var flere med samme problem, så de sagde bare at han bare kunne komme alligevel, så han nåede at få brugt det... 

Men ja man skal jo selvfølgelig sikre sig at det bliver brugt ellers er det lidt spild af penge...

Anmeld

22. maj 2012

Nemesis

Kay skriver:

hihi så kan han få cyklen i morgen gave og cykkel stolen i føsdags gave

ja så har du da til begge dage :-)

Anmeld

22. maj 2012

K&S

Kay skriver:

den har han forkælet lille dreng der får hvad han ønsker sig af sin MOAR...

men ja overvejer en cykkel til ham... men det havde jeg overvejet at give til hans føsdag i august...  han cykler nemlig til og fra arbejde hver dag...

han vil kun køre mounin bike... og sådan en er jo ik smart med bagabebære på... men det mener jeg jo han skal ha så der kan være barnesæde på så han kan hente lillepigen til den tid...  så vi er lidt uenige...

Et lille indskud - de fleste barnestole sættes fast på stellet, ikke på bagagebæreren :-) 

Anmeld

22. maj 2012

Missq4

Kay skriver:

jeg er på en umulig opgave... morgen gave til manden...

han er IKKE til biler eller fodbold...

han går ik med smykker, kun ur og her er han extrem kræsen.... har nok vist ham over 100 forskelige ure i forskellige stil... men ingen af dem er gode nok...

jeg er gravid... så frække billeder er måske ik lige det...

ville jo gerne give ham noget han altid vil huske og evt kan bruge til hverdag/fest... eller i altfald tage frem og kigge på... han er altid meget svær at købe gave til... med mindre det er en dum gadget....

frække billeder kan da ellers være noget så flotte/frække du skal jo tænke på at du er hans elskede og du bære hans barn hvad kan være smukker ?

Anmeld

22. maj 2012

tithi

Hvad med en oplevelse?

Oplevelsesgaver.dk

Anmeld

22. maj 2012

Ciss

Kay skriver:

jeg er på en umulig opgave... morgen gave til manden...

han er IKKE til biler eller fodbold...

han går ik med smykker, kun ur og her er han extrem kræsen.... har nok vist ham over 100 forskelige ure i forskellige stil... men ingen af dem er gode nok...

jeg er gravid... så frække billeder er måske ik lige det...

ville jo gerne give ham noget han altid vil huske og evt kan bruge til hverdag/fest... eller i altfald tage frem og kigge på... han er altid meget svær at købe gave til... med mindre det er en dum gadget....

- Der findes steder som indgraverer billeder og tekst i en krystalblok. Hvis du finder et billede, som virkelig betyder noget for jer, kunne det jo være en ide at få det i krystal.

- En mindebog for jeres tid, før børn, med titlen "Hvorfor jeg elsker dig".

- Hvis armbåndsur er vanskeligt, hvad så med et vægur/skrivebordsurd i stedet?

Anmeld

22. maj 2012

Ciss

Kay skriver:

jo der er 2 film han er mega fan af... og dem har han i special edition på bluray... og så ham der chaki chan men der har han allerede alle hans film... der kan ik komme en film ud med ham uden han køber den på stædet...

han er ik den store serie seer...

Hvor er det irriterende med folk, som selv køber, alt hvad de ønsker sig, i samme øjeblik det kommer på markedet, så andre aldrig har en chance..... Er selv gift med en af slagsen....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.