morgen gave...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.753 visninger
59 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. maj 2012

Kay

jeg er på en umulig opgave... morgen gave til manden...

han er IKKE til biler eller fodbold...

han går ik med smykker, kun ur og her er han extrem kræsen.... har nok vist ham over 100 forskelige ure i forskellige stil... men ingen af dem er gode nok...

jeg er gravid... så frække billeder er måske ik lige det...

ville jo gerne give ham noget han altid vil huske og evt kan bruge til hverdag/fest... eller i altfald tage frem og kigge på... han er altid meget svær at købe gave til... med mindre det er en dum gadget....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg gav min mand en tatovering som han længe havde ønsket sig - hvis din kommende mand ellers er til det?

Anmeld

22. maj 2012

Kay

MoarHvidovre skriver:

Jeg gav min mand en tatovering som han længe havde ønsket sig - hvis din kommende mand ellers er til det?

han har et gavekort på lige den tatovering han vil ha (fra hans kammerat der er tatovør) han fik det i i 30 års føsdags gave for snart 3 år siden... men han ved ikke hvad han vil ha... så ved bare det vil være spild af penge...  

havde det været mig havde jeg vist hvad jeg skulle havde... det var faktisk planlagt jeg skulle tatoveres i januar men nåede at blive gravid inden

Anmeld

22. maj 2012

Loa

Haha læste overskriften som morgenmave, derfor blev jeg lidt forvirret da jeg læste selve indlægget....

Hmm er der slet ikke noget der interesserer ham?

Ingen typer sport, ingen mere speciel interesse? 

Bortset fra det, kan du da sagtens få lavet et super flot billede af dig selv, selvom du er gravid..... 

Anmeld

22. maj 2012

Muffin_girl

Kay skriver:

jeg er på en umulig opgave... morgen gave til manden...

han er IKKE til biler eller fodbold...

han går ik med smykker, kun ur og her er han extrem kræsen.... har nok vist ham over 100 forskelige ure i forskellige stil... men ingen af dem er gode nok...

jeg er gravid... så frække billeder er måske ik lige det...

ville jo gerne give ham noget han altid vil huske og evt kan bruge til hverdag/fest... eller i altfald tage frem og kigge på... han er altid meget svær at købe gave til... med mindre det er en dum gadget....

Hvad med sådan en kreditkort holder med ingraveret tekst ?  

Anmeld

22. maj 2012

Kay

Loa skriver:

Haha læste overskriften som morgenmave, derfor blev jeg lidt forvirret da jeg læste selve indlægget....

Hmm er der slet ikke noget der interesserer ham?

Ingen typer sport, ingen mere speciel interesse? 

Bortset fra det, kan du da sagtens få lavet et super flot billede af dig selv, selvom du er gravid..... 

han er meget interesseret i at tegne... påde på pc og i hånden... ik lige sådan noget man kan købe gave ud fra

ja ved godt jeg kan få lavet super flotte billeder selvom... men....  ja... er jo vand til at det er ham der er fotografen her hjemme... så skal jeg ud og finde en jeg er tryg nok ved...

Anmeld

22. maj 2012

Kay

AalborgPigen skriver:

Hvad med sådan en kreditkort holder med ingraveret tekst ?  

dem er han bestemt heller ik til...

havde overvejet en pung... men der er han også bare ekstrem kræsen...  der må ikke være mynt rum og den skal se bestemt ud og...

Anmeld

22. maj 2012

Muffin_girl

Kay skriver:

dem er han bestemt heller ik til...

havde overvejet en pung... men der er han også bare ekstrem kræsen...  der må ikke være mynt rum og den skal se bestemt ud og...

Amen for dælan da. Så er det da næsten umuligt ..  

Anmeld

22. maj 2012

Kay

AalborgPigen skriver:

Amen for dælan da. Så er det da næsten umuligt ..  

det er jo det... mision imposible...

jo han elsker film... dvd og bluray... men hvor morgen gave agtigt er det lige???

Anmeld

22. maj 2012

Muffin_girl

Kay skriver:

det er jo det... mision imposible...

jo han elsker film... dvd og bluray... men hvor morgen gave agtigt er det lige???

Hmmm... Hvad så med at give ham at han må få en blue ray/dvd hver måned i et år ?  

Eller er der ikke en eller anden film han bare er fan af ? eller en serie ?

Altså en morgen gave behøver jo ikke være en Audi.. Man bestemmer jo helt selv  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.