Uge 8 og ingen symp???!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2012

JH12

Jeg havde Slet ikke nogle symptomer i min graviditet før jeg kom til omkring uge 27, og det kom i form af kvalme om aftenen alt efter hvad jeg havde spist, og lidt bækkenløsning, så man behøver bestemt ikke have nogle symptomer for at være gravid man skal bare nyde det hvis man ikke har nogle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

hvor meget bløder du ? ... Lig dig ned med benene op og gør ingenting. Og vær glad for du har fået en tid på sygehuset imorgen af lægen. Da de normalt bare ber en om at se tiden an. 

Jeg blødte altså selv (uden klumper), en aften i den her graviditet og havde brundt udflåd/lyderødt udfrlåd i 4 uger. 

Og jeg mistede mine symptomer sammentidig som dig.. 

åhh.. jeg hader den der uvished.. 

Jeg bløder ikk mere, det var kun de 2gange hvor jeg tørrede mig.. Nu ligger jeg i sengen med benene op, og kan ikke la' med at tude Hvor føles det bare for fjærdeligt, og min mand gør det bare endnu værre

Anmeld

22. maj 2012

Anonym trådstarter

Jeg håber jeg bliver ligeså heldig den her gang

Jeg kunne prøve at nyde det hvis det kun var minus sympt, men blødningen gør det bare svært ved at tænke på noget andet

Anmeld

22. maj 2012

Camillos

Anonym skriver:

Jeg bløder ikk mere, det var kun de 2gange hvor jeg tørrede mig.. Nu ligger jeg i sengen med benene op, og kan ikke la' med at tude Hvor føles det bare for fjærdeligt, og min mand gør det bare endnu værre

Uden at vide det .,, men så tror jeg altså ikke du skal være nervøs! det lyder fuldstændig som mig.. det er kun hvis det er kraftigere end menstrations blødning og der er klumper! hvad siger din mand da? .. Du skal bare holde dig i ro.. og så håber jeg de vil scanne dig på sygehuset imorgen 

Anmeld

22. maj 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Uden at vide det .,, men så tror jeg altså ikke du skal være nervøs! det lyder fuldstændig som mig.. det er kun hvis det er kraftigere end menstrations blødning og der er klumper! hvad siger din mand da? .. Du skal bare holde dig i ro.. og så håber jeg de vil scanne dig på sygehuset imorgen 

Har lige været på toilettet og der var blod på pindet, plejer der at være klumper samme dag som man frygter abort eller senere???

Han tager ikke hensyn til mine følelser, vi kom op at skændes efter han spurgt om det var ok hvis han gik ud med hans ven og det var lige efter jeg sagde at jeg blødteogså sagde han bare at dt er min skyld fordi jeg gik så megt når jeg vidst jeg sq tag det med ro ... Jeg ligger og har det forfærdelig, og kan bare ikke se en kærlig side af ham.. Jeg er gal, ked af det, skuffet og hvis jeg har sagt noget hvorfor kan han bare ikk forstå mine følelser?? Han vil gerne snakke om hvad der sket, og det har jeg SLET IKKE!!!

Anmeld

23. maj 2012

Camillos

Anonym skriver:

Har lige været på toilettet og der var blod på pindet, plejer der at være klumper samme dag som man frygter abort eller senere???

Han tager ikke hensyn til mine følelser, vi kom op at skændes efter han spurgt om det var ok hvis han gik ud med hans ven og det var lige efter jeg sagde at jeg blødteogså sagde han bare at dt er min skyld fordi jeg gik så megt når jeg vidst jeg sq tag det med ro ... Jeg ligger og har det forfærdelig, og kan bare ikke se en kærlig side af ham.. Jeg er gal, ked af det, skuffet og hvis jeg har sagt noget hvorfor kan han bare ikk forstå mine følelser?? Han vil gerne snakke om hvad der sket, og det har jeg SLET IKKE!!!

det er dig der gennemgår den største følelses messige rutsjetur han mærker ikke tingne på samme måde på hans krop som du gør på din desværre. Men han er godt nok ufølsom når han vil gå ud med en ven når du er så ked af det! 

Hvor meget blod på str med en 5 kr? eller mere? 

hvornår skal du på sygehuset idag? 

nej der plejer ikke at være klumper med til at starte med, det er meget forskelligt. Men klumper er ikke et godt tegn for blødning. 

Blødningen kan jo komme andre steder fra end fra baby. for dig.

Anmeld

23. maj 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

det er dig der gennemgår den største følelses messige rutsjetur han mærker ikke tingne på samme måde på hans krop som du gør på din desværre. Men han er godt nok ufølsom når han vil gå ud med en ven når du er så ked af det! 

Hvor meget blod på str med en 5 kr? eller mere? 

hvornår skal du på sygehuset idag? 

nej der plejer ikke at være klumper med til at starte med, det er meget forskelligt. Men klumper er ikke et godt tegn for blødning. 

Blødningen kan jo komme andre steder fra end fra baby. for dig.

Han plejer elles at være dejlig, han har undskyldte for at have spurgt mig det men sagde at vennen havde det dårligt og de havde lavet aftalen igår..

Jaa det var på størrelse med en 5kr, heldigvis var der brunligt udflåd på pindet nu, men der var lidt blod da jeg tørrede mig..  Håber så inderligt meget at det ikk spiren 

100000000 tak skal du have søde

Anmeld

23. maj 2012

Ilya

Anonym skriver:

Han plejer elles at være dejlig, han har undskyldte for at have spurgt mig det men sagde at vennen havde det dårligt og de havde lavet aftalen igår..

Jaa det var på størrelse med en 5kr, heldigvis var der brunligt udflåd på pindet nu, men der var lidt blod da jeg tørrede mig..  Håber så inderligt meget at det ikk spiren 

Hvis blødningen er stoppet igen og blodet er brunligt, TROR jeg, det er et godt tegn! 

Jeg læste et sted at brunligt blod er gammelt blod og derfor ikke farligt. Det er det helt klare og røde blod, der er noget skidt. - Og især, som en anden sagde, hvis der er klumper i.

Jeg ved jo ikke, hvad der er ved at ske med dig, men læste lige alle dine forklaringer igennem og tror ikke, du skal gå helt ud af dit gode skind endnu.

Tag en dyb indånding og prøv at fokusere på, at der er mange, der pletbløder under graviditeten.

Jeg har selv prøvet at miste (meget tidligt), så jeg forstår godt, du er bange. Det ville jeg også være, hvis jeg stod i samme situation som dig!! Nogle gange er det bare nemmere at forholde sig nøgternt når man ser det udefra.

Held og lykke 

Og så spark da lige ham kæresten bagi.

Anmeld

23. maj 2012

Ilya

Hov, yderligere er du faktisk berretiget en tidlig tryghedsscanning, hvis du før har mistet!

Det fik jeg omkring uge 8 (hvor jeg så blev sat et par uger tilbage terminsmæssigt).

Har du fået noget at vide om dette af din læge?

Anmeld

23. maj 2012

Camillos

Anonym skriver:

i mine øjne lyder det ikke som en abort ... men du skal tage det roligt.. hvornår skulle du på sygehuset? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.