Anonym skriver:
Han plejer elles at være dejlig, han har undskyldte for at have spurgt mig det men sagde at vennen havde det dårligt og de havde lavet aftalen igår..
Jaa det var på størrelse med en 5kr, heldigvis var der brunligt udflåd på pindet nu, men der var lidt blod da jeg tørrede mig..
Håber så inderligt meget at det ikk spiren
100000000 tak skal du have søde
Hvis blødningen er stoppet igen og blodet er brunligt, TROR jeg, det er et godt tegn! 
Jeg læste et sted at brunligt blod er gammelt blod og derfor ikke farligt. Det er det helt klare og røde blod, der er noget skidt. - Og især, som en anden sagde, hvis der er klumper i.
Jeg ved jo ikke, hvad der er ved at ske med dig, men læste lige alle dine forklaringer igennem og tror ikke, du skal gå helt ud af dit gode skind endnu.
Tag en dyb indånding og prøv at fokusere på, at der er mange, der pletbløder under graviditeten.
Jeg har selv prøvet at miste (meget tidligt), så jeg forstår godt, du er bange. Det ville jeg også være, hvis jeg stod i samme situation som dig!! Nogle gange er det bare nemmere at forholde sig nøgternt når man ser det udefra.
Held og lykke 
Og så spark da lige ham kæresten bagi. 
Anmeld