Uge 8 og ingen symp???!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.640 visninger
29 svar
0 synes godt om
22. maj 2012

Anonym trådstarter

Jeg er gravid og har endtil videre haft bryster spænding, men her i morges vågnede jeg op med ingen smerter... Har gået i lidt over 3timer igår da jeg sq hjælper en veninde der skal giftes her i næst måned og sq også self bruge noget.. Da jeg kom hjem havde jeg ondt i underlivet, det der mens lignede smerter.. Det kan vel ikke være pga det jeg har mistede min symp vel?? Håber virkelig ikk jeg er ved at aborter.. Min sidst gravidtet som endt med en udskrabning kan jeg huske at jeg havde bryster spænding til efter abort og da var jeg i uge 8 ca. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

Camillos

Anonym skriver:

Jeg er gravid og har endtil videre haft bryster spænding, men her i morges vågnede jeg op med ingen smerter... Har gået i lidt over 3timer igår da jeg sq hjælper en veninde der skal giftes her i næst måned og sq også self bruge noget.. Da jeg kom hjem havde jeg ondt i underlivet, det der mens lignede smerter.. Det kan vel ikke være pga det jeg har mistede min symp vel?? Håber virkelig ikk jeg er ved at aborter.. Min sidst gravidtet som endt med en udskrabning kan jeg huske at jeg havde bryster spænding til efter abort og da var jeg i uge 8 ca. 

Tag det roligt.. Alle kvinder agere forskelligt endda fra graviditet til graviditet. Jeg havde mange symptomer 4+ frem til 7+ og lige pludselig forsvandt brystspændingerne og de andre ting (jeg har selv aborteret 4 gange). tror først jeg mærkede lidt til brysterne igen 14+ , men brystspændingerne er forsvundet igen..

Men selvom symptomerne forsvandt sidder der sørme stadigvæk en lille spirer inde i mig og vokser jeg er idag 18+5

Anmeld

22. maj 2012

FruK

Man er mere nervøs, når man har prøvet at miste.

Jeg prøvede selv det samme som dig i weekenden, alle symptomer forsvandt og jeg gik helt i panik og tudede en hel dag - så jeg forstår dig udemærket.

Men jeg tror ikke det behøver at betyde noget. Alle graviditeter er forskellige. Og du skal i hvert fald ikke være bekymret over, at du har gået en del rundt.

Hvis du bliver ved med at have det skidt, kan du måske få din læge til at tjekke dit hCG-niveau, eller du kan betale for en tryghedsscanning - det er vist ikke så dyrt.

Jeg får først svar torsdag, så jeg ved hvor ulideligt det er at gå i uvidenhed, hvis man har en dårlig fornemmelse!!

Anmeld

22. maj 2012

jcbaby

Jeg vil gerne berolige dig. Jeg har det på samme måde, men har lige set et fint foster idag med hjerteblink og jeg er 6+6

Anmeld

22. maj 2012

Anonym trådstarter

Jeg bløder

Da jeg vågnede i morges kunne jeg se at jeg havde lidt brunligt udflåd, så idag efter jeg kom hjem synes jeg at det var længe siden jeg havde ryddet op så kon igang med rengøring, for lidt siden kunne jeg mærke noget, jeg gik på toilettet og tørrede mig også var det blod på papiret Har stikke følse i underlivet 

Ringede tidligere idag til min læge og fin aftale i sygehuset i morgen kl. 11.. Hvad gør jeg nu, skal jeg ringe dertil og sige at jeg bløder nu

Anmeld

22. maj 2012

Anonym trådstarter

Vil i ikke nok være søde og svar??

Er jeg ved at abortere?? Har dunkende følelse i underlivet, også mens lignende smerter..

Anmeld

22. maj 2012

Toshiba

Anmeld

22. maj 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

der er mange der ikke har nogle symptomer så tidelig i graviditeten så du skal ikke være bange af den grund..

du skal prøve at tænke på noget andet, jo mere dårligt du tænker jo større er sansynligheden for at det påvirker baby negativt..

Anmeld

22. maj 2012

christina92

Anonym skriver:

Vil i ikke nok være søde og svar??

Er jeg ved at abortere?? Har dunkende følelse i underlivet, også mens lignende smerter..

Jeg har ikke prøvet det, men synes du skal ringe til vagtlægen...

Krydser virkelig fingre for at der er en anden forklaring end at du er ved at miste.

Men jeg ville høre vagtlægen

Anmeld

22. maj 2012

Camillos

Anonym skriver:

Jeg bløder

Da jeg vågnede i morges kunne jeg se at jeg havde lidt brunligt udflåd, så idag efter jeg kom hjem synes jeg at det var længe siden jeg havde ryddet op så kon igang med rengøring, for lidt siden kunne jeg mærke noget, jeg gik på toilettet og tørrede mig også var det blod på papiret Har stikke følse i underlivet 

Ringede tidligere idag til min læge og fin aftale i sygehuset i morgen kl. 11.. Hvad gør jeg nu, skal jeg ringe dertil og sige at jeg bløder nu

hvor meget bløder du ? ... Lig dig ned med benene op og gør ingenting. Og vær glad for du har fået en tid på sygehuset imorgen af lægen. Da de normalt bare ber en om at se tiden an. 

Jeg blødte altså selv (uden klumper), en aften i den her graviditet og havde brundt udflåd/lyderødt udfrlåd i 4 uger. 

Og jeg mistede mine symptomer sammentidig som dig.. 

åhh.. jeg hader den der uvished.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.