Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
BRUUS skriver: JAgåha 250,- var mit bud :-) Du er jo velkommen til at komme med dit eget?? :-))
JAgåha
250,- var mit bud :-) Du er jo velkommen til at komme med dit eget?? :-))
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BRUUS skriver: Hej :-) Ville du komme og prøve skoene? Der er blevet spurgt til nogen af dem, men vil ikke sælge seperat hvis du ville købe dem samlet? Men har brug for at høre fra dig snarest muligt så :-)
Hej :-) Ville du komme og prøve skoene? Der er blevet spurgt til nogen af dem, men vil ikke sælge seperat hvis du ville købe dem samlet? Men har brug for at høre fra dig snarest muligt så :-)
MissTas skriver: vinterjakken til pigen, hva str. er det? ærgeligt noa noa cardiganen er en XL ellers havde jeg købt den.. shit den flot
vinterjakken til pigen, hva str. er det? ærgeligt noa noa cardiganen er en XL ellers havde jeg købt den.. shit den flot
Ja den er vildt flot den strik fra Noa Noa :-) Vinterjakken er str. 74, men stor i størrelsen!
TTM skriver: Hejsa! Ja jeg vil meget gerne, jeg går pt hjemme så hvornår passer dig bedst?
Hejsa! Ja jeg vil meget gerne, jeg går pt hjemme så hvornår passer dig bedst?
Jeg er hjemme i dag :-) så hvad siger du til kl.10.00 her til formiddag??
BRUUS skriver: Ja den er vildt flot den strik fra Noa Noa :-) Vinterjakken er str. 74, men stor i størrelsen!
øv.. skal bruge en alm str. 74 .. ærgeligt ærgeligt.. ellers en fin jakke og cardigan
BRUUS skriver: Jeg er hjemme i dag :-) så hvad siger du til kl.10.00 her til formiddag??
MissTas skriver: øv.. skal bruge en alm str. 74 .. ærgeligt ærgeligt.. ellers en fin jakke og cardigan
Min datter kunne passe den da hun var 9 mdr og brugte 74, der er bare plads til at vokse lidt i den over vinteren :-)
TTM skriver: Tak for handlen Min datter blev helt vild da hun så skoene "Ej mor hvor er de seje! - er det til mig? ("Nej Malou, det er til mor") "Øøøøøv mor jeg vil os' ha!"Så der er kampå om "de røde" nu
Tak for handlen Min datter blev helt vild da hun så skoene "Ej mor hvor er de seje! - er det til mig? ("Nej Malou, det er til mor") "Øøøøøv mor jeg vil os' ha!"Så der er kampå om "de røde" nu
Hahahahaha, hvor er det godt at høre Selv tak for en god handel, håber du (og din datter ) bliver glad for skoene!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128