SE HER!! :-) Dame: sko/cardigans mm. og Pige: Flyverdragt/Jakke str 74. God stand + sælges billigt!!! :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3. juli 2012

Bruus

TTM skriver:

Jeg så lidt på Dockers og Reebook, de blå/røde stiletter og de sorte stiletter (uden peeptoe)

Hvor meget for dem alle samlet? Tænker 800/850 Uden fragt? Eller er jeg gal på den ifht. hvad du vil ha' for dem?

Så ville jeg nemlig komme forbi og prøve sko (bor i Slagelse) og undgår fragten

-TTM

Du er mere end velkommen til at komme og prøve dem!  Prisen lyder fin for mig. Jeg tænker 850,- for dem alle. De er virkelig som nye! Så det ville være et godt køb  Du er meget velkommen til at komme og prøve dem. Jeg bor i udkanten af Ringsted.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2012

mortilnoahogmelina

BRUUS skriver:

JKaLånJameJamenljejeg

Det er nok nemmere at spørge hvad du kunne tænke dig at give for den? 

Jamen jeg har virkelig ikke nogen anelse . Hvor gammel var din datter da hun brugte den ?

Anmeld

3. juli 2012

Bruus

Mortil2tiloktober skriver:

Jamen jeg har virkelig ikke nogen anelse . Hvor gammel var din datter da hun brugte den ?

Det er str.74, men TTH er stort i størrelsen, så hun kan faktisk stadig passe den og nu er hun 13 mdr. Men hun brugte den lidt i januar/februar da hun var ca 9 mdr.

Anmeld

3. juli 2012

mortilnoahogmelina

BRUUS skriver:

Det er str.74, men TTH er stort i størrelsen, så hun kan faktisk stadig passe den og nu er hun 13 mdr. Men hun brugte den lidt i januar/februar da hun var ca 9 mdr.

Okay , hmm det er fordi den skal først bruges næste vinter , og der vil hun være ja omkring 1 år . Arg ved ikke om det er dumt at tage chancen , kommer an på hvad du vil have for den

Anmeld

3. juli 2012

Bruus

Okay , hmm det er fordi den skal først bruges næste vinter , og der vil hun være ja omkring 1 år . Arg ved ikke om det er dumt at tage chancen , kommer an på hvad du vil have for den

Udfra hendes alder lyder det som om den vil passe perfekt til det tidspunkt  Jeg tænker 250,-? ekslusiv porto...

Anmeld

3. juli 2012

Tvillingemor80

BRUUS skriver:

Hvis du stadig har lyst til at købe de to ting for 150,- er du velkommen til det 

Står ikke rigtigt og mangler .. Men tak for tilbuddet..

Anmeld

4. juli 2012

Bruus

TTM skriver:

Jeg så lidt på Dockers og Reebook, de blå/røde stiletter og de sorte stiletter (uden peeptoe)

Hvor meget for dem alle samlet? Tænker 800/850 Uden fragt? Eller er jeg gal på den ifht. hvad du vil ha' for dem?

Så ville jeg nemlig komme forbi og prøve sko (bor i Slagelse) og undgår fragten

-TTM

Hej :-) Ville du komme og prøve skoene? Der er blevet spurgt til nogen af dem, men vil ikke sælge seperat hvis du ville købe dem samlet? Men har brug for at høre fra dig snarest muligt så :-)

Anmeld

4. juli 2012

Bruus

250,- var mit bud :-) Du er jo velkommen til at komme med dit eget?? :-))

Anmeld

4. juli 2012

MissTas

BRUUS skriver:

Hej Alle 

NU SKAL DET VÆK!!!!!!! Så tingene bliver solgt billigt...

Har forskellige sko og Cardigans til salg. Kommenter endelig og kom med bud inkl. porto (ca. kr.40,-/kan variere efter vægt).

De bedste hilsner... 

1. One Size Poncho fra H&M
  2. Mamalicious nederdel (XL)
  3. Noa Noa Cardigan i ren uld, med flotte palietter på ærmerne. Købt for kr.1000,- (XL)
  4. Samme
  5. Noa Noa Lysegrå cardigan (XL) Blandet strik/stof på ryggen.
  6. Samme  
  7. H&M Dejlig "vamset" sweat shirt. Brugt få gange, derfor ikke nusset på nogen måde. (XL)
  8. Samme
  9. Ægte Dockers, rød ruskind. Str 40.
  10. Samme
  11. Samme
  12. Flotte sommersko fra Bianco. Str 39. Brugt meget lidt.
  13. Samme  
  14. Beige ballerinaer. Str 40, men føles som 39. Brugt én gang.
  15. Fine sølv stilletter med peeptoe fra B&CO. Str 40.
  16. Samme
  17. Samme
  18. Flotte sorte stilletter. Brugt to gange. Str 40. Ny pris 399,-
  19. Lave vagabond sko. Str 40. Ny pris 499,- 
  20. Samme
  21. Reebook sko, brugt et par gange. Str 40.
  22. Samme
  23. iPhone 4 cover fra UNIT. Som nyt! Ny pris 199,-
  24. Samme 
  25. Ej Sikke Lej flyverdragt i Str 74. GOD stand!!
  26. Samme 
  27. Samme 
  28. Ticket To Heaven efterår/vinter jakke Str 74. Som ny!!
  29. Samme 
  30. Hollys bomuldshuer i str 86. Brugt meget få gange. 

vinterjakken til pigen, hva str. er det? ærgeligt noa noa cardiganen er en XL ellers havde jeg købt den.. shit den flot

Anmeld

4. juli 2012

mortilnoahogmelina

BRUUS skriver:

JAgåha

250,- var mit bud :-) Du er jo velkommen til at komme med dit eget?? :-))

JA har godt set det .
Jeg aner slet ikke hvad jeg skal byde . Og ingen tvivl om det er en flot jakke . Men jeg synes os det er lidt meget .

Kunne lige se en anden har budt på den os .
JEg tænker lige .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.