Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej Alle
NU SKAL DET VÆK!!!!!!! Så tingene bliver solgt billigt...
Har forskellige sko og Cardigans til salg. Kommenter endelig og kom med bud inkl. porto (ca. kr.40,-/kan variere efter vægt). De bedste hilsner...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hej Alle Har forskellige sko og Cardigans til salg. Kommenter endelig og kom med et realistisk bud inkl. porto (ca. kr.45,-/kan variere efter vægt). De bedste hilsner... One Size Poncho fra H&M Mamalicious nederdel (XL) Noa Noa Cardigan i ren uld, med flotte palietter på ærmerne. Købt for kr.1000,- (XL) Samme Noa Noa Lysegrå cardigan (XL) Blandet strik/stof på ryggen. Samme H&M Dejlig "vamset" sweat shirt. Brugt få gange, derfor ikke nusset på nogen måde. (XL) Samme Ægte Dockers, rød ruskind. Str 40. Samme Samme Flotte sommersko fra Bianco. Str 39. Brugt meget lidt. Samme Beige ballerinaer. Str 40, men føles som 39. Brugt én gang. Fine sølv stilletter med peeptoe fra B&CO. Str 40. Samme Samme Flotte sorte stilletter. Brugt to gange. Str 40. Ny pris 399,- Lave vagabond sko. Str 40. Ny pris 499,- Samme Reebook sko, brugt et par gange. Str 40. Samme iPhone 4 cover fra UNIT. Som nyt! Ny pris 199,- Samme
Hej Alle Har forskellige sko og Cardigans til salg. Kommenter endelig og kom med et realistisk bud inkl. porto (ca. kr.45,-/kan variere efter vægt). De bedste hilsner...
Hvor langt vil du gå ned for den Noa Noa Cardigan, den med pallietterne ?
Den er skisme flot
AalborgPigen skriver: Hvor langt vil du gå ned for den Noa Noa Cardigan, den med pallietterne ? Den er skisme flot
Ja den er virkelig lækker Hvad tænker du at du vil give?
BRUUS skriver: Ja den er virkelig lækker Hvad tænker du at du vil give?
Jamen det er jo svært.. Jeg tror at jeg underbyder dig pænt meget. Det er netop derfor jeg spørger hvor langt ned du vil gå
Tvillingemor90 skriver: pris på de to ting fra HogM?
pris på de to ting fra HogM?
Jeg tænker 300 inkl porto? De er jo som nye Hvad tænker du?
BRUUS skriver: Jeg tænker 300 inkl porto? De er jo som nye Hvad tænker du?
AalborgPigen skriver: Jamen det er jo svært.. Jeg tror at jeg underbyder dig pænt meget. Det er netop derfor jeg spørger hvor langt ned du vil gå
400?
BRUUS skriver: 400?
Okay.. Jeg er laaaangt fra dig. Netop derfor jeg ikke ville underbyde dig
AalborgPigen skriver: Okay.. Jeg er laaaangt fra dig. Netop derfor jeg ikke ville underbyde dig
Hvad er laaaaaaaangt?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128