Her er blevet lidt stille + baby.dk møde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2012

Ka+Ma=Be

RiUL skriver:

Den fylder hele vores bagagerum

Men lad os lige se på det, jeg er ligeglad hvad vi gør

Ja det er vel egentlig ligemeget! Tænkte blot at det var nemmere med bil (men jeg har jo også kun lige fået den, så den bliver brugt til ALT høhø)

Men vi kan også sagtens tage toget  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2012

SaNiNa

Ka+Ma=Be skriver:

Det kan jeg så godt forstå! Det er også broen der har afholdt mig fra Jyllandsmøderne 

Ja den er godt nok noget dyr især når den samtidig er betalt af skatten. så vi betaler jo desværre dobbelt

Anmeld

26. maj 2012

RiUL

Ka+Ma=Be skriver:

Ja det er vel egentlig ligemeget! Tænkte blot at det var nemmere med bil (men jeg har jo også kun lige fået den, så den bliver brugt til ALT høhø)

Men vi kan også sagtens tage toget  

Ja, det er nok meget nemmere med bil Så hvis begge vogne kan være  i den, så kan vi sagtens tage bilen

Kan næsten ikke undvære barnevognen, hvis han nu skulle blive træt det er jo lige ved lur tid

Anmeld

28. maj 2012

Ka+Ma=Be

RiUL skriver:

Ja, det er nok meget nemmere med bil Så hvis begge vogne kan være  i den, så kan vi sagtens tage bilen

Kan næsten ikke undvære barnevognen, hvis han nu skulle blive træt det er jo lige ved lur tid

Nej lige præcis!  

Vi har skiftet barnevognen ud med klapvogn!  Meget meget underligt! Men han sidder umiddelbart mere stille, så jeg håber, at han er nemmere at få til at sove nu!  

Anmeld

29. maj 2012

RiUL

Ka+Ma=Be skriver:

Nej lige præcis!  

Vi har skiftet barnevognen ud med klapvogn!  Meget meget underligt! Men han sidder umiddelbart mere stille, så jeg håber, at han er nemmere at få til at sove nu!  

Hehe  

Kan du ikke holde mig opdateret mht det der baby komsammen, nu når de har valgt at lave det hele over facebook?  

Og så må vi lige finde ud af om vi tager bilen, eller offenlig transport

Anmeld

29. maj 2012

Ka+Ma=Be

RiUL skriver:

Hehe  

Kan du ikke holde mig opdateret mht det der baby komsammen, nu når de har valgt at lave det hele over facebook?  

Og så må vi lige finde ud af om vi tager bilen, eller offenlig transport

Hvaa? Det er da vist gået min næse forbi 

Men jo selvfølgelig holder jeg dig opdateret - hvis jeg da selv kan finde gruppen! hehe

Anmeld

29. maj 2012

RiUL

Ka+Ma=Be skriver:

Hvaa? Det er da vist gået min næse forbi 

Men jo selvfølgelig holder jeg dig opdateret - hvis jeg da selv kan finde gruppen! hehe

Det var også et tilfælde at jeg så det Det virker lidt "uplanlagt" synes jeg  

Anmeld

2. juni 2012

Kofoed.

Frejsmor skriver:

Frej og jeg kommer - men det vidste du jo allerede!

Men ja du har ret, jeg har faktisk også undret mig lidt over at der var SÅ stille herinde, der plejer altid at være gang i den, men altså vi har vel alle vores perioder..

Og måske lige denne her periode med baby på 7-9mdr. kan være lidt sværere for en del af os..

Ar havde dem i dp, gør det meget nemmere, hehe. Tror bare jeg har for meget at se til, efter jeg startede i aktivering, nu er jeg hjemme igen og prøve at være på.

Og forresten, kommer ikke den dag, bor i jylland og skal mødes med mødregruppen

Anmeld

7. juni 2012

Sifling

Vi kan desværre ikke komme alligevel, da jeg skal til Århus og se på lejlighed Men håber i for en rigtig dejlig dag

Anmeld

8. juni 2012

HeidiØ

Sifling skriver:

Vi kan desværre ikke komme alligevel, da jeg skal til Århus og se på lejlighed Men håber i for en rigtig dejlig dag

Lejlighed til jer? Flytter I "over til os"? .. hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.