Her er blevet lidt stille + baby.dk møde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.432 visninger
29 svar
0 synes godt om
21. maj 2012

Ka+Ma=Be

Hej piger

Jeg synes her er blevet lidt stille på det sidste. Jeg har heller ikke været meget her inde selv - mest for at kigge, men det er ikke altid jeg har haft tid til at få svaret.

Nu blev der arrangeret et baby.dk møde på sjælland  d. 10. juni - hvor mange af jer kommer der?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2012

sabrina89

Ka+Ma=Be skriver:

Hej piger

Jeg synes her er blevet lidt stille på det sidste. Jeg har heller ikke været meget her inde selv - mest for at kigge, men det er ikke altid jeg har haft tid til at få svaret.

Nu blev der arrangeret et baby.dk møde på sjælland  d. 10. juni - hvor mange af jer kommer der?  

Bor på fyn, så jeg har desværre ikke mulighed for at deltage

Anmeld

22. maj 2012

Frejsmor

Frej og jeg kommer - men det vidste du jo allerede!

Men ja du har ret, jeg har faktisk også undret mig lidt over at der var SÅ stille herinde, der plejer altid at være gang i den, men altså vi har vel alle vores perioder..

Og måske lige denne her periode med baby på 7-9mdr. kan være lidt sværere for en del af os..

Anmeld

22. maj 2012

HeidiØ

Ka+Ma=Be skriver:

Hej piger

Ja, her er sku! Jeg har stået uden internet i 2 dage (ÅÅÅH ÅH) .. Men jeg er tilbage..

Kommer ikke liiiiige til den i kbh, desværre. Kommer til den i Århus, jeg er med til at arrangere

Forresten tror jeg Frejsmor har ret.. perioden her mellem 7-9 mdr (tigerspring 37 uger) er da for sindssygt! Pyha, hårdt, er nogle gange ved at få en mindre hjerneblødning

Anmeld

22. maj 2012

HeidiØ

Frejsmor skriver:

Frej og jeg kommer - men det vidste du jo allerede!

Men ja du har ret, jeg har faktisk også undret mig lidt over at der var SÅ stille herinde, der plejer altid at være gang i den, men altså vi har vel alle vores perioder..

Og måske lige denne her periode med baby på 7-9mdr. kan være lidt sværere for en del af os..

Tror fisme du har ret i det med de 7-9 mdr - det er SUPER hårdt.. (tigerspring 37 uger) .. som jeg skrev til Katja, er jeg nogle gange ved at få en mindre hjerneblødning

Anmeld

22. maj 2012

Sifling

Jolan og jeg vi kommer også Så krydser fingre for godt vejr
Syntes også her er blevet stille, men ja som de andre skriver, så er vi jo lige inde i en periode, hvor de små er nogle være banditter, og de kræver ret så meget tid Mon ikke vi kommer stærkt tilbage om ikke så længe

Anmeld

23. maj 2012

RiUL

Mig og Oliver kommer også

- Skal vi stadig følges derud, for jeg har da ingen idé om hvor det er vi skal mødes

Og ja, her har været ret stille - må indrømme at jeg faktisk i en periode helt glemte at kigge herinde. Men det er bare så hyggeligt at høre fra jer tøser 

Anmeld

23. maj 2012

SaNiNa

Vi har ikke rigtig været hjemme og må tilstå vi er i haven hele dagen i det gode vejr (kan min røde krop bekræfte)

og i weekenden skal vi ud at sejle så der kommer vi jo nok heller ikke så meget på.

Ang baby.dk træf så kommer jeg desværre nok ikke da den der bro er rimelig dyr desværre.

Anmeld

23. maj 2012

Ka+Ma=Be

RiUL skriver:

Mig og Oliver kommer også

- Skal vi stadig følges derud, for jeg har da ingen idé om hvor det er vi skal mødes

Og ja, her har været ret stille - må indrømme at jeg faktisk i en periode helt glemte at kigge herinde. Men det er bare så hyggeligt at høre fra jer tøser 

Ja det synes jeg vi skal Så kan vi da være to om at "fare vild"! hehe

Altså, vi tager bil, ikk?

Anmeld

24. maj 2012

Ka+Ma=Be

sabrina89 skriver:

Bor på fyn, så jeg har desværre ikke mulighed for at deltage

Øv bøv! Så må fynboerne få noget på benene!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.