Her er blevet lidt stille + baby.dk møde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2012

Ka+Ma=Be

Frejsmor skriver:

Frej og jeg kommer - men det vidste du jo allerede!

Men ja du har ret, jeg har faktisk også undret mig lidt over at der var SÅ stille herinde, der plejer altid at være gang i den, men altså vi har vel alle vores perioder..

Og måske lige denne her periode med baby på 7-9mdr. kan være lidt sværere for en del af os..

JA i know! Det bliver hyggeligt at se dig og Frejmanden! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2012

Ka+Ma=Be

HeidiØ skriver:

Ja, her er sku! Jeg har stået uden internet i 2 dage (ÅÅÅH ÅH) .. Men jeg er tilbage..

Kommer ikke liiiiige til den i kbh, desværre. Kommer til den i Århus, jeg er med til at arrangere

Forresten tror jeg Frejsmor har ret.. perioden her mellem 7-9 mdr (tigerspring 37 uger) er da for sindssygt! Pyha, hårdt, er nogle gange ved at få en mindre hjerneblødning

Amen, hvorfor er du også lige flyttet til Jylland, altså! hehe

Det kunne ellers være super hyggeligt at møde dig og William!  

Ja tigerspringet er for sindssygt! Puuuh  OG så seperationsangst, ammestop og varme oveni!!! 

Anmeld

24. maj 2012

Ka+Ma=Be

Sifling skriver:

Jolan og jeg vi kommer også Så krydser fingre for godt vejr
Syntes også her er blevet stille, men ja som de andre skriver, så er vi jo lige inde i en periode, hvor de små er nogle være banditter, og de kræver ret så meget tid Mon ikke vi kommer stærkt tilbage om ikke så længe

Det bliver super hyggeligt! Glæder mig til at møde dig og Jolan 

Anmeld

24. maj 2012

Ka+Ma=Be

SaNiNa skriver:

Vi har ikke rigtig været hjemme og må tilstå vi er i haven hele dagen i det gode vejr (kan min røde krop bekræfte)

og i weekenden skal vi ud at sejle så der kommer vi jo nok heller ikke så meget på.

Ang baby.dk træf så kommer jeg desværre nok ikke da den der bro er rimelig dyr desværre.

Det kan jeg så godt forstå! Det er også broen der har afholdt mig fra Jyllandsmøderne 

Anmeld

24. maj 2012

Sifling

Ka+Ma=Be skriver:

Det bliver super hyggeligt! Glæder mig til at møde dig og Jolan 

Ja i lige måde da

Anmeld

24. maj 2012

RiUL

Ka+Ma=Be skriver:

Ja det synes jeg vi skal Så kan vi da være to om at "fare vild"! hehe

Altså, vi tager bil, ikk?

Hehe

Kan der være 2 stk barnevogne i bilen?

Anmeld

24. maj 2012

HeidiØ

Ka+Ma=Be skriver:

Amen, hvorfor er du også lige flyttet til Jylland, altså! hehe

Det kunne ellers være super hyggeligt at møde dig og William!  

Ja tigerspringet er for sindssygt! Puuuh  OG så seperationsangst, ammestop og varme oveni!!! 

Jaaah, årh det ku ha været rigtig hyggeligt. Vi burde faktisk også arrangere et septembergruppemøde engang Dét ku være fedt!

Åh gud ja, du har ammestop oveni. Pyyha! .. håber vi allesammen overlever

Anmeld

24. maj 2012

Ka+Ma=Be

RiUL skriver:

Hehe

Kan der være 2 stk barnevogne i bilen?

Nåå  ja! Detalje hehe

Din fylder selvfølgelig lidt mere end min. Tror måskeee godt de kan være i mondeoen - ellers finder vi lige ud af om vi tager toget Hvad synes du?

Anmeld

24. maj 2012

Ka+Ma=Be

HeidiØ skriver:

Jaaah, årh det ku ha været rigtig hyggeligt. Vi burde faktisk også arrangere et septembergruppemøde engang Dét ku være fedt!

Åh gud ja, du har ammestop oveni. Pyyha! .. håber vi allesammen overlever

Helt enig! Så er det evige dilemma dog, om det skal være i jylland eller på sjælland!

Anmeld

24. maj 2012

RiUL

Ka+Ma=Be skriver:

Nåå  ja! Detalje hehe

Din fylder selvfølgelig lidt mere end min. Tror måskeee godt de kan være i mondeoen - ellers finder vi lige ud af om vi tager toget Hvad synes du?

Den fylder hele vores bagagerum

Men lad os lige se på det, jeg er ligeglad hvad vi gør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.