Navlen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2012

Annana89

StineW79 skriver:

Nej er ik poppet endnu og tror heller ik jeg når det denne gang!! 

Er i dag i uge 39+3 og bliver sat igang på tirsdag kl 13. Men altså meget ka jo da nå at ske på 4 dage... Vh stine

Ot:

Men hvor spændende med igangsættelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2012

cwo1979

projekt-ønskebarn skriver:

Min tutter ingen steder andet end indad og tvivler på at den kommer til det. Til gengæld er jeg 7-9-13 sluppet for strækmærker indtil nu 

Er heldigvis også sluppet for strækmærker 7-9-13 er sikker på at der er regler for at de heller ikke må komme så sent i graviditeten

Anmeld

29. juni 2012

cwo1979

StineW79 skriver:

Nej er ik poppet endnu og tror heller ik jeg når det denne gang!! 

Er i dag i uge 39+3 og bliver sat igang på tirsdag kl 13. Men altså meget ka jo da nå at ske på 4 dage... Vh stine

Der kan ske meget på 4 dage, men tror nu ikke du når det  Tror heller ikke jeg selv når det. men du skal i hvert fald have held og lykke med igangsættelsen på tirsdag, håber det kommer til at gå glat 

Anmeld

29. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Annana89 skriver:

Ot:

Men hvor spændende med igangsættelse

Uha ved ik om jeg syntes det bliver så sjovet! Håber seriøs på selv at gå i gang her i weekenden!! Men glæder mig på samme tid bare til at bette pigen kommer ud! Vh stine

Anmeld

29. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
cwo1979 skriver:

Der kan ske meget på 4 dage, men tror nu ikke du når det  Tror heller ikke jeg selv når det. men du skal i hvert fald have held og lykke med igangsættelsen på tirsdag, håber det kommer til at gå glat 

Nej tror det nu heller ik! 

Går nu og håber at jeg bare selv når at gå igang inden på tirsdag. Gruger lidt for en igangsættelse!! Glæder mig bare til bette pigen er kommet godt ud!!  Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.