Navlen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Nattøs skriver:

Min er ikke særlig dyb næsten med en negl  jeg tror ikke den hopper ud? men det må tiden vise.

Hvor langt har du igen? Ja meget ser ud til at ku ske på de sidste uger! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2012

Nattøs

StineW79 skriver:

Hvor langt har du igen? Ja meget ser ud til at ku ske på de sidste uger! Vh stine

32+0 i dag :-)

Anmeld

24. maj 2012

StineW79

Nattøs skriver:

32+0 i dag :-)

Så har du jo heller ik så langt igen. Dejligt! Vh stine

Anmeld

24. maj 2012

cwo1979

er 32+3 i dag, og navlen holder sig stadig inde, selvom den er blevet mindre dyb... stregen fra navlen og ned er kommet frem, så mon ikke også navlen viser sig om nogle uger : sys som mange af jer andre at det hører med, så går lidt og venter på poppet 

Anmeld

24. maj 2012

StineW79

cwo1979 skriver:

er 32+3 i dag, og navlen holder sig stadig inde, selvom den er blevet mindre dyb... stregen fra navlen og ned er kommet frem, så mon ikke også navlen viser sig om nogle uger : sys som mange af jer andre at det hører med, så går lidt og venter på poppet 

Så må vi se hvem der popper først!! Vh stine

Anmeld

25. maj 2012

Annana89

Min er ikke poppet ud endnu og jeg tror helelr ikke den når at gøre det Men den er helt sikkert ikke ret dyb mere, jeg kan tydeligt se forskel og det kan manden også!

Har heller ikke fået stregen!

Anmeld

29. juni 2012

cwo1979

StineW79 skriver:

Så må vi se hvem der popper først!! Vh stine

nåh, Stinne, er du poppet? Min navle er stadig ikke, så jeg tvivler på at poppet kommer. Er i 37+4 i dag, så tror jeg må undværer navlepoppet 

Anmeld

29. juni 2012

Blirnokaldrigfru

cwo1979 skriver:

nåh, Stinne, er du poppet? Min navle er stadig ikke, så jeg tvivler på at poppet kommer. Er i 37+4 i dag, så tror jeg må undværer navlepoppet 

Min navle tutter en lille bitte smule ud

Anmeld

29. juni 2012

projekt-ønskebarn

Min tutter ingen steder andet end indad og tvivler på at den kommer til det. Til gengæld er jeg 7-9-13 sluppet for strækmærker indtil nu 

Anmeld

29. juni 2012

StineW79

cwo1979 skriver:

Nej er ik poppet endnu og tror heller ik jeg når det denne gang!! 

Er i dag i uge 39+3 og bliver sat igang på tirsdag kl 13. Men altså meget ka jo da nå at ske på 4 dage... Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.