Navlen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.997 visninger
24 svar
0 synes godt om
21. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Lidt et tosset emne måske, men er lidt nysgerrig... 

Sidst da jeg var gravid nåede min navle aldrig at poppe ud, syntes næsten ik den blev mindre dyb end den plejede! 

Nu går jeg i uge 34 i morgen og ka tydeligt se at min navle er meget mindre dyb end normalt. Fik sol i weekenden og min navle er blevet helt stegt. Har smurt den mange gange nu, men den er stadig lidt øm. Må jo være fordi huden i navlen aldrig rigtig har fået sol...

Hvordan står det til med jeres navler???  Og ja ved godt det måske er lidt et tosset sspørgsmået vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2012

Ditte-3

min navle er snart helt flad blev opreret i navlen for nogle år siden og har aldrig kunne se aret men kan jeg nu s 

Anmeld

21. maj 2012

projekt-ønskebarn

Sjovt, det har jeg selv tænkt på at spørge jer om . Min er ikke poppet ud og tvivler på om den overhoved gør det for den er stadig dyb syns jeg. Til gengæld er jeg var få den brune streg fra navlen og ned og rundt om navlen. 

Anmeld

21. maj 2012

StineW79

Ditte-3 skriver:

min navle er snart helt flad blev opreret i navlen for nogle år siden og har aldrig kunne se aret men kan jeg nu s 

Ja så kommer det da også frem og får lidt luft og lys. Skørt hva der sker med ens krop! Vh stine

Anmeld

21. maj 2012

StineW79

projekt-ønskebarn skriver:

Sjovt, det har jeg selv tænkt på at spørge jer om . Min er ikke poppet ud og tvivler på om den overhoved gør det for den er stadig dyb syns jeg. Til gengæld er jeg var få den brune streg fra navlen og ned og rundt om navlen. 

Stregen fik jeg ik første gang og der er stadig ik skyggen af den endnu, men det ka jo nå at komme! Vh stine

Anmeld

22. maj 2012

projekt-ønskebarn

Ja helt sikkert men tvivler på at min navle popper ud selvom jeg synes det er lidt fint og "hører" med til en graviditet. Hi hi 

Anmeld

22. maj 2012

StineW79

Ja helt sikkert men tvivler på at min navle popper ud selvom jeg synes det er lidt fint og "hører" med til en graviditet. Hi hi 

Ja det høre ligesom med, men der var jo mange ting jeg gik " glip " af sidst, da thea jo kom i uge 34+. 

Er så forresten i uge 34+ i dag JAAAAY vh stine

Anmeld

22. maj 2012

projekt-ønskebarn

Ja man vil jo gerne have det hele med, især de gode ting

Wehhuuu, en stor milepæl er nået, stort tillykke 

Anmeld

22. maj 2012

StineW79

Ja man vil jo gerne have det hele med, især de gode ting

Wehhuuu, en stor milepæl er nået, stort tillykke 

Ja det føltes i hvert fald som noget af en milepæl. Rigtig dejligt! Vh stine

Anmeld

22. maj 2012

Nattøs

Min er ikke særlig dyb næsten med en negl  jeg tror ikke den hopper ud? men det må tiden vise.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.