Intim hårfjerning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2012

Anonym trådstarter

Frøken J. skriver:

Jeg tror nu også man plejer at sige, at man ikke bør bruge dem man bruger til intimbarbering til resten af kroppen. Jeg har en skraber til ben/armhuler og en til forneden. Og så barberer jeg "trekanten" MED hårene (også bikinilinjen) og så resten mod. Så undgår jeg knopper og indgroede hår. Hvis jeg barberer på trekanten mod hårerne, er jeg sikker på at få mega mange røde knopper osv.

Nu spørger jeg dumt men hvad er trekanten?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2012

Frøken J.

Anonym skriver:

Nu spørger jeg dumt men hvad er trekanten?

øh ja.. hvordan forklarer man lige det?? Jeg ville egentlig tro det var rimelig selvforklarende. Men du ved det stykke hvor nogen foretrækker at have en stribe hår, andre er helt bare, og andre igen beholder hele hårprakten. Det stykke som nærmest sidder mellem lårene/hofterne. Som ikke er "inden under" men som man kan se hvis man står foran dig.. Forstår du?

Anmeld

21. maj 2012

Dinna88

Anonym skriver:

Skræmmende Jeg pelejer at smide dem ud efter en gang fordi jeg er bange for at jeg får knobber af at de ikke skulle være rene nok

Jamen, de er da ikke mere beskidte end andre shavere Ellers render det fandme op i penge!

Anmeld

21. maj 2012

Anonym trådstarter

Frøken J. skriver:

øh ja.. hvordan forklarer man lige det?? Jeg ville egentlig tro det var rimelig selvforklarende. Men du ved det stykke hvor nogen foretrækker at have en stribe hår, andre er helt bare, og andre igen beholder hele hårprakten. Det stykke som nærmest sidder mellem lårene/hofterne. Som ikke er "inden under" men som man kan se hvis man står foran dig.. Forstår du?

Ja det gav god mening

Jeg skulle bare lige være sikker ^^

Anmeld

21. maj 2012

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Jamen, de er da ikke mere beskidte end andre shavere Ellers render det fandme op i penge!

Ja det er jo det jeg har bemærket xD det render rigtig hurtigt op i mange penge

Anmeld

21. maj 2012

Dinna88

Anonym skriver:

Ja det er jo det jeg har bemærket xD det render rigtig hurtigt op i mange penge

haha  Det gør det nemlig. Jeg har heldigvis fundet en billig løsning.

Anmeld

21. maj 2012

Dinna88

Frøken J. skriver:

Jeg tror nu også man plejer at sige, at man ikke bør bruge dem man bruger til intimbarbering til resten af kroppen. Jeg har en skraber til ben/armhuler og en til forneden. Og så barberer jeg "trekanten" MED hårene (også bikinilinjen) og så resten mod. Så undgår jeg knopper og indgroede hår. Hvis jeg barberer på trekanten mod hårerne, er jeg sikker på at få mega mange røde knopper osv.

Der sker nul og niks ved at bruge dem et par gange downunder og derefter i armhulerne Det er til gengæld smart - det er totalt spild for mig at bruge en helt skarp i armhulerne eller på benene, da der sagtens kan bruges en lettere sløv shaver.

Anmeld

22. maj 2012

ønskebørn74

Anonym skriver:

Elektrisk? Er de gode? Har prøvet med vippe spejl men syntes at jeg har meget dårlige ods med briller, og at skulle bruge varmt vand plus vippespejl når jeg ikke rigtig kan se ud over maven, der skal altid være bøvl når man skal kigge ned under brillerne XD

jeg bruger ikke vand.. så ingen dug..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.