Intim hårfjerning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.823 visninger
27 svar
0 synes godt om
21. maj 2012

Anonym trådstarter

Har i nogle gode fif? Nogle der ikke sætter en til månen og tilbage igen af smerte Har prøvet at babere dernede men syntes på ingen måde jeg får alt med

Er der nogle creamer som fjerner hår som i kender man må bruge for neden?

Ville være fantastisk hvis nogen kunne komme med et eller andet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2012

Anonym trådstarter

ingen overhovedet? oO

Anmeld

21. maj 2012

FrkDitte

Anonym skriver:

Har i nogle gode fif? Nogle der ikke sætter en til månen og tilbage igen af smerte Har prøvet at babere dernede men syntes på ingen måde jeg får alt med

Hejsa,

Har du prøvet at blive vokset? Ja det gør lige nas i nogle sekunder, men så er ALT hår også fjernet og det føles rigtig lækkert..

Jeg ville ikke turde bruge nogle af de hårfjerningscremer "down there"

Jeg bruger clinique camille i københavn (ved ikk lige hvor du bor   ) de er supersøde og professionelle.

Bliver man vokset jævnligt gør det også mindre ondt for hver gang..

Prøv det

Knus D.

Anmeld

21. maj 2012

Anonym trådstarter

FrkDitte skriver:

Hejsa,

Har du prøvet at blive vokset? Ja det gør lige nas i nogle sekunder, men så er ALT hår også fjernet og det føles rigtig lækkert..

Jeg ville ikke turde bruge nogle af de hårfjerningscremer "down there"

Jeg bruger clinique camille i københavn (ved ikk lige hvor du bor   ) de er supersøde og professionelle.

Bliver man vokset jævnligt gør det også mindre ondt for hver gang..

Prøv det

Knus D.

at blive vokset af andre?! o_o troede kun det var noget der blev gjort på knapt så private dele?! oO

Nej er kun blevet vokset på benet og syntes det gjorde pænt nas :s men er også lidt nervøs ved at bruge sådan nogle creamer dernede.

Bor over i vestjylland så at komme til kbh er ikke lige noget jeg gør

Anmeld

21. maj 2012

La´chrissen

Anonym skriver:

Sugering voks, eller hva det nu hedder. Skulle være rigtig godt især til det, og lidt mindre smertefuldt. Men igen så er det en prof. Der skal gøre det. Ville heller ikke bruge de cremet osv.

Anmeld

21. maj 2012

Anonym trådstarter

La´chrissen skriver:

Sugering voks, eller hva det nu hedder. Skulle være rigtig godt især til det, og lidt mindre smertefuldt. Men igen så er det en prof. Der skal gøre det. Ville heller ikke bruge de cremet osv.

Findes der ikke noget man selv kan gøre? Er ikke meget for at skulle tage tøjet af overfor andre, for at få det gjort

Anmeld

21. maj 2012

Dinna88

Anonym skriver:

Findes der ikke noget man selv kan gøre? Er ikke meget for at skulle tage tøjet af overfor andre, for at få det gjort

Find den helt perfekte shaver - der er kun tre forskellige jeg kan bruge. Ellers er det også helvede både mht. smerte, at skære sig selv, knopper osv. Og så er der også kun een slags barberskum jeg kan bruge. Derudover varmer jeg altid huden godt op med det varme vand, så er det meget nemmere

Anmeld

21. maj 2012

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Find den helt perfekte shaver - der er kun tre forskellige jeg kan bruge. Ellers er det også helvede både mht. smerte, at skære sig selv, knopper osv. Og så er der også kun een slags barberskum jeg kan bruge. Derudover varmer jeg altid huden godt op med det varme vand, så er det meget nemmere

Har prøvet diverse skrabere jeg har kunne opstøve og nogle af dem har været rimelig krydrede i prisen bare for 3

Hvilken skum bruger du?

Varmer også altid huden godt op inden det gør det knabt så ubehageligt

Anmeld

21. maj 2012

Missq4

jeg bruger mach 3 til mænd for de er lavet til at tag tykke hårstrå så man skal ikke køre så mange gange det virker super godt og så bruger jeg gel med advokado til damer

Anmeld

21. maj 2012

Dinna88

Anonym skriver:

Har prøvet diverse skrabere jeg har kunne opstøve og nogle af dem har været rimelig krydrede i prisen bare for 3

Hvilken skum bruger du?

Varmer også altid huden godt op inden det gør det knabt så ubehageligt

Ja, de kan bare være hundedyre. Men jeg bruger faktisk engangs - fordi de er billige. De hedder vist Twin Lady eller sådan noget. De er super gode!! Især fordi når den så er brugt 2-3 gange downunder, så kan man bruge den  til ben og armhuler en del gange mere

Jeg bruger barbergel fra Gillette  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.