Intim hårfjerning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2012

FrkDitte

Anonym skriver:

Findes der ikke noget man selv kan gøre? Er ikke meget for at skulle tage tøjet af overfor andre, for at få det gjort

Kan jeg godt forstå.. Der hvor jeg går er de så professionelle og de har prøvet det maaaange gange

Prøv det bare een gang.. så er du hooked

Er sikker på der findes klinikker i vestsjælland der gør det.

Jeg bruger også selv skraber engang i mellem, og der bruger jeg de dyreste, for det er de bedste.. Har aldrig haft problemer med indgroede hår eller udslæt eller noget..

D.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2012

ønskebørn74

Anonym skriver:

Har i nogle gode fif? Nogle der ikke sætter en til månen og tilbage igen af smerte Har prøvet at babere dernede men syntes på ingen måde jeg får alt med

Er der nogle creamer som fjerner hår som i kender man må bruge for neden?

Ville være fantastisk hvis nogen kunne komme med et eller andet

jeg bruger en elektrisk ladyshaver og et vippespejl der står på toilettet..

en avis under mig og så kører det..

Anmeld

21. maj 2012

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Ja, de kan bare være hundedyre. Men jeg bruger faktisk engangs - fordi de er billige. De hedder vist Twin Lady eller sådan noget. De er super gode!! Især fordi når den så er brugt 2-3 gange downunder, så kan man bruge den  til ben og armhuler en del gange mere

Jeg bruger barbergel fra Gillette  

Kan man bruge dem mere end en gang?! oO Koger du dem eller? 

Anmeld

21. maj 2012

>>Carina<<

Har hørt at glidecreme sku være super at bruge

Anmeld

21. maj 2012

Anonym trådstarter

Kan jeg godt forstå.. Der hvor jeg går er de så professionelle og de har prøvet det maaaange gange

Prøv det bare een gang.. så er du hooked

Er sikker på der findes klinikker i vestsjælland der gør det.

Jeg bruger også selv skraber engang i mellem, og der bruger jeg de dyreste, for det er de bedste.. Har aldrig haft problemer med indgroede hår eller udslæt eller noget..

D.

Prof eller ej tvivler lidt kan ikke engang tage til læge for at blive kigget på down there uden jeg er ved at dø af skræk Men ja de har sikkert også nogen i vestjylland

Ja de er godt nok de bedste

Anmeld

21. maj 2012

Anonym trådstarter

Carina1984 skriver:

Har hørt at glidecreme sku være super at bruge

Som baber skum?

Anmeld

21. maj 2012

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

jeg bruger en elektrisk ladyshaver og et vippespejl der står på toilettet..

en avis under mig og så kører det..

Elektrisk? Er de gode? Har prøvet med vippe spejl men syntes at jeg har meget dårlige ods med briller, og at skulle bruge varmt vand plus vippespejl når jeg ikke rigtig kan se ud over maven, der skal altid være bøvl når man skal kigge ned under brillerne XD

Anmeld

21. maj 2012

Dinna88

Anonym skriver:

Kan man bruge dem mere end en gang?! oO Koger du dem eller? 

Om jeg koger dem?? hvad skulle det gøre godt for?
Jeg  bruger dem bare indtil de ikke er skarpe nok længere. jeg kan sagtens bruge sådan en 10 gange  

Anmeld

21. maj 2012

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Om jeg koger dem?? hvad skulle det gøre godt for?
Jeg  bruger dem bare indtil de ikke er skarpe nok længere. jeg kan sagtens bruge sådan en 10 gange  

Skræmmende Jeg pelejer at smide dem ud efter en gang fordi jeg er bange for at jeg får knobber af at de ikke skulle være rene nok

Anmeld

21. maj 2012

Frøken J.

Anonym skriver:

Skræmmende Jeg pelejer at smide dem ud efter en gang fordi jeg er bange for at jeg får knobber af at de ikke skulle være rene nok

Jeg tror nu også man plejer at sige, at man ikke bør bruge dem man bruger til intimbarbering til resten af kroppen. Jeg har en skraber til ben/armhuler og en til forneden. Og så barberer jeg "trekanten" MED hårene (også bikinilinjen) og så resten mod. Så undgår jeg knopper og indgroede hår. Hvis jeg barberer på trekanten mod hårerne, er jeg sikker på at få mega mange røde knopper osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.