Ufemi datter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2012

Helloo

Mumto3 skriver:

Det kan jeg godt se! Nå andre begynder at sige noget, ville jeg også blive usikker! -men som de andre skriver, tag en lille snak med hende, stille og roligt, og så fortsætter I bare med at vælge tøj, indtil hun gerne selv vil.

Tror jeg også at jeg skal, tak for hjælpen piger!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2012

Helloo

jydeinden skriver:

øhm jeg er 22 og kan stadig finde på at være fløjtende ligeglad med mit hår, ikke tage make up på, ikke gå i kjoler.. hvis jeg er en mand af den årsag så er det jeg er.. lad dog pigen gå i det hun føler sig afslappet og tilpas i.. det andet er da i den grad synd.

Undskyld men du behøves da ikke skrive så nedladene til mig ? det ikke fordi jeg siger"forhelved tøs du må ikk tage det er på!"

Jeg er blevet gjordt opmærksom på noget som jeg ikke føler mig sikker på, også ber jeg om råd og hjælp også får jeg sådan en nedladene svar det synes jeg ikke er okay. 

Jeg elsker og holder super meget af hende, men vil da også gerne ha at hun samtidlig ser pæn ud, og i tøj som hun føler sig godt til pas i. Hun siger aldrig noget til det hun får på.  

Anmeld

20. maj 2012

Nitz - <3 David

Louise17 skriver:

Hej! 

Har en steddatter på 7 næsten 8. Og hun er bare ikke feminien ?

Hun er lige glad med hvad hun går i, hvordan hendes hår sidder når hun skal i skole fx . Hun kan finde på at jeg orange bukser på men en slidt brun trøje (det var et eksempel, ville aldrig la hende gå sådan) 

Er det normalt? 

Jeg vil tro det er SÅ forskelligt om "pige vil være piger" Min søster var som barn en rigtig drengepige.. Hun har endda engang sagt "når jeg bliver voksen så vil jeg ha en motorcykel og lugte af mand"
Men idag elsker hun at gå i kjoler, få sat hår, makeup osv..
Så der er "håb" der ude.. så snart hun bliver 15-17 år.. Så skal det nok komme (når interessen for drenge kommer hihi)

Anmeld

20. maj 2012

jydeinden

Louise17 skriver:

Undskyld men du behøves da ikke skrive så nedladene til mig ? det ikke fordi jeg siger"forhelved tøs du må ikk tage det er på!"

Jeg er blevet gjordt opmærksom på noget som jeg ikke føler mig sikker på, også ber jeg om råd og hjælp også får jeg sådan en nedladene svar det synes jeg ikke er okay. 

Jeg elsker og holder super meget af hende, men vil da også gerne ha at hun samtidlig ser pæn ud, og i tøj som hun føler sig godt til pas i. Hun siger aldrig noget til det hun får på.  

synes jeg nu heller ikke jeg gør.. jeg undre mig blot over din jeres bekymring, men mest af alt undre jeg mig over at jeres omgangskreds har så travlt med at gøre opmærksom på at hun ikke er femi.. når hun ikke er ældre kan jeg ikke se problemet. hun skal tidsnok opdage hvad fint tøj, og make up er :-) 

Anmeld

21. maj 2012

merethe

Profilbillede for merethe
Louise17 skriver:

Hej! 

Har en steddatter på 7 næsten 8. Og hun er bare ikke feminien ?

Hun er lige glad med hvad hun går i, hvordan hendes hår sidder når hun skal i skole fx . Hun kan finde på at jeg orange bukser på men en slidt brun trøje (det var et eksempel, ville aldrig la hende gå sådan) 

Er det normalt? 

Ja det er ganske normalt, hun har nok andre interesser, vi er jo ikke alle ens

Men børn skal se pæne ud og ikke ligne noget der er løgn, det vil jeg give dig ret i. Jeg synes at du sammen med hende kan finde pænt matchende tøj frem, som hun skal tage på i skolen. Hvis hun er en "drengepige" så lad være med at tvinge hende i en kjole.

Angående hendes hår: Giv hende en frisure der ikke skal sættes. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.