Ufemi datter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.675 visninger
24 svar
0 synes godt om
20. maj 2012

Helloo

Hej! 

Har en steddatter på 7 næsten 8. Og hun er bare ikke feminien ?

Hun er lige glad med hvad hun går i, hvordan hendes hår sidder når hun skal i skole fx . Hun kan finde på at jeg orange bukser på men en slidt brun trøje (det var et eksempel, ville aldrig la hende gå sådan) 

Er det normalt? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Det tror jeg er meget normalt! Det var altså først da jeg blev 12, at jeg overhovedet begyndte at tænke på, at se ordentlig ud

Anmeld

20. maj 2012

Helloo

rikkeregnbue skriver:

Det tror jeg er meget normalt! Det var altså først da jeg blev 12, at jeg overhovedet begyndte at tænke på, at se ordentlig ud

Heeeh er bare sådan lidt nervøs, for altså min lille søster på 5 skal fx hele tiden af kjole på

Anmeld

20. maj 2012

EKBJ

Louise17 skriver:

Hej! 

Hun er lige glad med hvad hun går i, hvordan hendes hår sidder når hun skal i skole fx . Hun kan finde på at jeg orange bukser på men en slidt brun trøje (det var et eksempel, ville aldrig la hende gå sådan) 

Er det normalt? 

Sådan er min søster også! 

Tror bare forældrene er nødt til at tage over og vælge tøj for hende...

For når jeg vælger tøj til min søster synes hun det er rigtig smart og synes det er spændende og få valgt tøj af andre.. 

Anmeld

20. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Louise17 skriver:

Heeeh er bare sådan lidt nervøs, for altså min lille søster på 5 skal fx hele tiden af kjole på

Du kan jo altid hjælpe hende lidt på vej med tøjet

Anmeld

20. maj 2012

tarkoflen

Det tror jeg altså er meget nornalt, hun skal da bare have lov til at lege og være barn og ikke tænke over, hvordan hun ser ud! Jeg synes personligt at det er et sundhedstegn! Så en pige på ca. 9 år forleden med make-up på og det synes jeg bare er så for meget!

Anmeld

20. maj 2012

MKBP

Profilbillede for MKBP
Louise17 skriver:

Hej! 

Er det normalt? 

Hun er et barn !! Meget normalt...- og sundt. Nyd at hun er så selvstændig at hun selv finder tøj og så bær over med at det måske ikke altid passer lige godt sammen. Er tøjet hullet, skal det nok bare kasseres :-)

//Mette

Anmeld

20. maj 2012

Helloo

EKBJ skriver:

Sådan er min søster også! 

Tror bare forældrene er nødt til at tage over og vælge tøj for hende...

For når jeg vælger tøj til min søster synes hun det er rigtig smart og synes det er spændende og få valgt tøj af andre.. 

Min steddatter syne bare nærmest at det er ligegyldig, og da jeg var på hendes alder synes jeg det var super spændene :-)

Anmeld

20. maj 2012

come2

Louise17 skriver:

Hej! 

Er det normalt? 

Altså jeg ville da nok hjælpe pigen med at finde tøj, og fortælle hvilken noget der er pænt sammen.

Jeg tror dog det er meget normalt børn på den alder måske ikke tænker så meget over det.

Jeg kunne også finde på at tage tøj på der ikke passede sammen, så min mor hjalp mig med at finde tøj inden jeg skulle i skole

Anmeld

20. maj 2012

EKBJ

Louise17 skriver:

Min steddatter syne bare nærmest at det er ligegyldig, og da jeg var på hendes alder synes jeg det var super spændene :-)

Det kommer nok engang.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.