når far tager på langfart...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2012

Vidunderligeunger

Sukkermåsen skriver:

Jeg er tyben, som man ikke kal sige "det klare du aldrig" til. 

da vi fik Oliver sade min moster til mig når han tager afsted kommer du rendene til familien for at få hjælp. Min "mand" tog første gang afsted da Oliver var 2 mdr. og lige siden har jeg bevist over for familien at jeg kan godt selv uden hjælp

nu beder jeg om hjælp fordi det betyder meget for mig!

Om jeg er sej, nej jeg gør bare det der er nødvendigt, for at få vores lille familie til at fungere

tag imod lidt hjælp det handler vel kun om 1 måned hvor de lige bliver passe lidt mere end normalt og så er det sommer ferie, og der kan du virkelig få hygge tid med både den store og den lille

jamen det er rigtigt nok. SOmmerferien står for døren, så det er jo kun en kortere periode..

Jeg var også meget alene med vores den første, der var han faktisk ikke hjemme meget mere end 3-4 døgn på en måned, hvor han bare vær uendelig træt. Men det var bare noget andet med en husker jeg. Hun var for det første nemmere end vores lillebror er men hun var jo også kun hende.. Men det skal nok gå. Jeg er fortrøstningsfuld og så læsser jeg ud herinde, da han nok ikke har brug for at der bliver beklaget over at han arbejder hårdt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.