Hej piger..
Så blev mit værste "mareridt" en kendsgerning (mht. mandens arbejde).
Han skal med en stor trawler (de fanger pigvar) og vil være væk 5-8 dage ad gangen de næste 6-8 uger.. Og jeg må indrømme at jeg er hunde ræd for hvordan det skal gå :/
Vi har Alberte på 2 år på fredag, som bare er den dejligste og nemmeste pige, hun er så taknemmelig og overhovedet ikke særlig krævende, hendes alder taget i betragtning.
så har vi lillebror på 2 mdr, som efterhånden også arter sig til at være en dejlig lille dreng
MEN! Jeg skal til tre skriftelige og 4 mundtlige eksaminer lige i den periode + der skal læses op....
Jeg skal nok klare de skriftlige til en rimelig karakter, men de mundtlige er jeg godt nok nervøse for, nu jeg faktisk ikke får tid til at læse 
Den store går selvfølgelig i dagpleje om dagen, og jeg er på "barsel" med lillebror, men det hele vælter bare rundt inde i hovedet på mig.. Kan SLET IKK se hvordan det skal hænge sammen.
Det er gået før, og det skal også nok gå nu, men puha jeg synes den er svær at sluge
Det jeg bekymrer mig mest om, er om jeg pludselig ikke magter opgaven og bare giver op på eksamen og lader det sidste år stå til. Ville aldrig kunne lade det gå ud over børnene, altså at få dem passet meget eller blive stresset og sur, hvilket jo også vil gå ud over dem..
Samtidig tænker jeg, at jeg overhovedet næsten ikke får tid alene med den store. Det har jeg heller ikk så meget nu, men det har farmand, så hun får de 100% opmærksomhed. Måske lillebror så simpelthen skal passes en gang i ugen et par timer (herhjemme, evt. mens han alligevel sover i barnevogn) så jeg kan fordybe mig i storesøster..
puha, jeg synes det kommer på et dårligt tidspunkt med den tur, men samtidig kunne vi virkelig godt bruge de penge, som der kommer ud af det. og det er en hel del..
Alberte har fødselsdag på fredag, hvor vi skulle ha holdt det for hele familien, men det er rykket frem til onsdag, fordi manden skal sejle onsdag aften..
Ville ikke noget med det her indlæg udover at få luft og evt nogle gode råd på vejen til en hverdag alene med to små (har lavet et lign. indlæg, inden vi fik lillebror)..
Knus Herfra!!