Julebaby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2009

Tut

Hej,

Er der noget nyt?

Er manden stadig i chok?

Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2009

Anonym trådstarter

Hejsa!

Ja for søren, der er faldet ro over den lille familie igen Om aftenen render jeg også rundt og ser sådan halvvejs gravid ud allerede pga oppustethed, så det er nok nemmere for min kære husbond at se hvad der skal ske nu. Specielt da jeg rodede rundt på loftet efter ventetøj forleden - tidligt, men åbentbart ikke så unormalt ved tredje graviditet.

Men vi har det godt, vi har fundet løsninger på en del af forhindringerne, og så diskuteres der lidt om hvor vidt der er plads her i 'fuglereden'

Knus herfra mig der er 5+2 - termin 29. dec.

Anmeld

30. april 2009

bette

det lyder som om han er med på den?? og allligevel er blevet glad??

tillykke med maven.. ! glæder mig til at høre hvem du mon kan være

Anmeld

30. april 2009

Nadi

Hvor skønt at han er ved at vænne sig til det.!

Det skal jo nok gå alt sammen og det lyder også super at I allerede nu har fundet løsninger på nogle af forhindringerne og resten må I jo bare ta hen af vejen.

Anmeld

30. april 2009

Lise

D. 29. december - er den dag ikke ligesom optaget?

Nåmen, godt at høre at han trods alt kunne finde hjerterum til én mere. Og tillykke med det

Anmeld

30. april 2009

BellaT

Jeg ved vist godt hvem du er nu. Eller... De andre hints forvirrer mig dog lidt.
Nå, men dejligt at manden er ved at vænne sig til at der kommer endnu en lille en.

Anmeld

2. maj 2009

Anonym trådstarter

Lise skriver:

D. 29. december - er den dag ikke ligesom optaget?

Nåmen, godt at høre at han trods alt kunne finde hjerterum til én mere. Og tillykke med det

Tjjjoh, det er vel ikke utænkeligt at der er 'andre' der har lagt billet ind på den dag for nogle år siden

Anmeld

2. maj 2009

linemus

Dejligt at høre at I er blevet glade igen, og at fremtiden ikke længere ser så tungt og dystert ud. Nu må I (du!) nyde den sidste graviditet, for det er det vel, eller hvad? Kan I bygge til huset, eller går I nu i flyttetanker?

- Line

Anmeld

2. maj 2009

Anonym trådstarter

Vi går i flyttetanker, men mest fordi vi får rimelig meget behov for en bil - der kan ikke være tre unger i en cykelvogn Så et lidt billigere hus så der bliver luft til en bil, vil være helt perfekt. Men man sælger jo ikke sit hus lige for tiden....

Om det er sidste barn........det ved jeg sørme ikke. Kan ikke helt forholde mig til at det skulle være sidste gang, vi har hele tiden haft det sådan at vi gerne ville ha 3 eller 4 unger, men den fjerde må GERNE lade vente på sig, men nu tager vi lige nr 3 først

Jeg er bare helt sikker på vi skal ha en dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.