Julebaby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2009

Tut

TILLYKKE...

Nu er vi 3 der venter december-børn Dig, BM og Mig.... Ihhhhh hvor hyggeligt.

Jeg aner dog ikke hvem du er

Knus

Tut
7+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2009

birgittemarie

Siber skriver:

Hey,
er du gravid? ja når man er her i Norge uden internet, så går man åbenbart glip af noget. Satans osse!

Men et stort tillykke søde Birgitte!

Knus SIber

Tusind tak kæreste Sibbelibsen!

Jeg havde dog ligesom jeg kunne læse, at du havde, den store, onde kvalme og opkastningsfest til uge 16 sidste gang og det er så småt ved at begynde igen, så lige nu, håber jeg mest af alt, at jeg venter tvillinger, så jeg aldrig igen får den dårlige idé at sætte flere børn i verden.

Det er forøvrigt verdens dejligste lille sommerfugl, du har fanget på dit profilbillede.

Knus B

Anmeld

23. april 2009

Louise mortil4

birgittemarie skriver:

Tusind tak kæreste Sibbelibsen!

Jeg havde dog ligesom jeg kunne læse, at du havde, den store, onde kvalme og opkastningsfest til uge 16 sidste gang og det er så småt ved at begynde igen, så lige nu, håber jeg mest af alt, at jeg venter tvillinger, så jeg aldrig igen får den dårlige idé at sætte flere børn i verden.

Det er forøvrigt verdens dejligste lille sommerfugl, du har fanget på dit profilbillede.

Knus B

ha ha hvis du regner med at få kureret skrukhed væk med tvillinger, så tager du da rimelig fejl, selv med 3 små børn, hvor af det ene er tvillinger blev jeg og manden alligevel skruk og nu ligger resultatet over i kravlegården og snorker så bare fordi man får tvillinger kan man sagtens komme på ideen med at få en mere men nu er det også slut her hjemme. Vi mangler værelser hvis der kommer flere og 4 børn på 3 år og 1 månede er vist også rigeligt her hjemme selv om det gør lidt ondt at vide at det er den sidste baby der er i huset

Knus Louise og Nanna 1 uge

Anmeld

24. april 2009

linemus

Julebaby-mor! Hvordan går det? Jeg bliver helt bekymret over du ikke har svaret endnu...

- Line

Anmeld

24. april 2009

Anonym trådstarter

Jaaa, men det er også fordi viikke ligefrem render rundt og jubler herhjemme, desværre. Min mand har taget det ekstremt tungt, ikke bare en tilvænningsting, jeg har aldrig oplevet ham været så tynget af bekymringer før..... Så det er ikke så sjovt. Jeg knytter mig jo selvfølgelig stille og roligt til denne lille spirre, og går og dagdrømmer lidt, og det har han det også svært med

Vi snakkede og tudbrølede i kor det halve af natten. Vi finder selvfølgelig en løsning, men det er bare ikke lige den her stemning jeg forbinder med at skulle være forældre igen.

Anmeld

24. april 2009

Anonym trådstarter

linemus skriver:

Julebaby-mor! Hvordan går det? Jeg bliver helt bekymret over du ikke har svaret endnu...

- Line

Forresten, tak for dine tanker!

Anmeld

24. april 2009

linemus

Årh, det er jeg ked af at høre. Jeg håber, I finder en løsning for fremtiden, så I kan gå en lykkelig tid i møde sammen.

Knus Line

Anmeld

24. april 2009

Tynen

Anonym skriver:

Jaaa, men det er også fordi viikke ligefrem render rundt og jubler herhjemme, desværre. Min mand har taget det ekstremt tungt, ikke bare en tilvænningsting, jeg har aldrig oplevet ham været så tynget af bekymringer før..... Så det er ikke så sjovt. Jeg knytter mig jo selvfølgelig stille og roligt til denne lille spirre, og går og dagdrømmer lidt, og det har han det også svært med

Vi snakkede og tudbrølede i kor det halve af natten. Vi finder selvfølgelig en løsning, men det er bare ikke lige den her stemning jeg forbinder med at skulle være forældre igen.

Stor krammer til dig!!
Det ER virkelig frustrerende når man ikke bare kan være 2 om at glæde sig!

Håber virkelig I får det løst

Anmeld

24. april 2009

Anja

Det er jeg virkeligt ked af at høre ......

Håber det løser sig og at han inden længe begynder at kunne finde glæde i tanken om den lille spire

Anmeld

24. april 2009

Ny mor

Først STORT tillykke med din graviditet og glæde over den! Det er møj-hårdt når manden ikke er på fra start :-( Kunne havde været Peter, da jeg snakkede om barn 3 da Marius var 6 måneder..............

Når det er sagt, så vil tiden arbejde for jer og ham. Når din mave vokser og du bliver scannet blivet det også virkeligt for ham og da det ikke er første gang han skal være far, så ved han jo hvilke mirakler der kommer ud af det - så op med humøret og lad tiden gå lidt selvom det er dumt lige nu

Birgitte, som godt ved hvem du er.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.