gips afstøbning af maven...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2012

Trunte87

Mig og kæresten har lavet sådan en da jeg var 38 uger henne og det var rigrig sjovt. Den hænger på vores væg inde i stuen så man rigtig kan se den. vi købte den i panduro hoppy forretningen for 180 eller 200 kr kan ikk lige huske det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2012

Trunte87

Trunte87 skriver:

Mig og kæresten har lavet sådan en da jeg var 38 uger henne og det var rigrig sjovt. Den hænger på vores væg inde i stuen så man rigtig kan se den. vi købte den i panduro hoppy forretningen for 180 eller 200 kr kan ikk lige huske det.

Der er akt hvad man skal bruge i og der er 8 ruller gips i og vi brugte kun 7stk og den sidste brugte vi til reprationer da den var blevet tør.

Anmeld

20. maj 2012

Kay

Trunte87 skriver:

Der er akt hvad man skal bruge i og der er 8 ruller gips i og vi brugte kun 7stk og den sidste brugte vi til reprationer da den var blevet tør.

mange tak

prøvede nemlig at regne på det i går... og måler 58 gange 58 når jeg puster mig lidt op (vokser jo nok lidt mere da der er en måned til den skal laves, så derfor pustede jeg maven lidt op da vi målte )

kan du huske hvor mange lag i brugte... for vi snakkede om 4-5 lag... og så ender vi med at skal bruge lidt over 162 m2 

Anmeld

20. maj 2012

lio

Kay skriver:

det lydder umidelbart ik af meget  men man kan jo altid kæbe et par ekstra tak

Har en veninde som har lavet maven da hun var gravid og hun brugte 6 ruller.

Anmeld

20. maj 2012

Trunte87

Kay skriver:

mange tak

prøvede nemlig at regne på det i går... og måler 58 gange 58 når jeg puster mig lidt op (vokser jo nok lidt mere da der er en måned til den skal laves, så derfor pustede jeg maven lidt op da vi målte )

kan du huske hvor mange lag i brugte... for vi snakkede om 4-5 lag... og så ender vi med at skal bruge lidt over 162 m2 

Vi brugte 3 lag.

Anmeld

20. maj 2012

Kay

Laijona Äiti skriver:

Har en veninde som har lavet maven da hun var gravid og hun brugte 6 ruller.

tak

Anmeld

20. maj 2012

Kay

Trunte87 skriver:

Vi brugte 3 lag.

oki mange tak...

Anmeld

20. maj 2012

OktoberMor

Hej med dig. 

jeg lavede det på min veninde da hun var gravid, og jeg havde købt 10 ruller ind.. :-) Da hun også ville ha bryst med, og det er forskelligt hvor mange ruller man bruger, men 10 burde være nok, så kan du altid købe mere når du har lavet den til at forstræke den.. :-) 

Anmeld

20. maj 2012

Bak

mariamiss6 skriver:

hejsa.

Jeg fik ikke lavet afstøbning af mine maver... Men jeg har fået lavet helkropsafstøbning i anden sammenhæng....

1 BARBER DIG GRUNDIGT! (kan slet ikke siges nok lol)

2. Masser af vaseline.

3. Lav de første par lag af flydende gips. Men læg kun tynde lag på af gangen, for flydende gips bliver varmt når det hærder. Bliv ved at lægge te tyndt lag flydende gips på, til du har dækket området godt, og forstærk så den flydende gips med gage-gips.....

4. lav en afstøbning, af den afstøbning du har lavet på din krop, så får du en virkelig smuk afstøbning.....

Når man laver det nummer med først at dække af i flydende gips, og så forstærke med gage-gips, for så at lave en afstøbning af den form, så får du en færdig figur som har ALLE detaljer med, helt ned til navlen og gåsehud... Det er sindssygt flot

Man kan vist også bare pakke maven ind i husholdningsfilm:-) Så behøver man ikke at barbere den først;-) Jeg har ikke prøvet det selv, har bare set det i tv engang:-)

Anmeld

20. maj 2012

mariamiss6

anbo skriver:

Man kan vist også bare pakke maven ind i husholdningsfilm:-) Så behøver man ikke at barbere den først;-) Jeg har ikke prøvet det selv, har bare set det i tv engang:-)

Kan du sagtens, og det er nok også det letteste, hvis man bare vil bruge den form man laver med gagegipsen....

Men hvis du bagefter ønsker at støbe en ny figur, af formen, så dur husholdningsfilm ikke, fordi du vil kunne se alle striber og floder og så videre, i den nye afstøbning....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.