gips afstøbning af maven...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2012

Kay

StineW79 skriver:

Nej men tænkte at du ku prøve at spørge hende Vi har også snakket om at lave aftryk af maven denne gang, en af mine veninder gjorde det for nogle år siden og det ser mega fedt ud! Vh stine

nååår ja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2012

2721

Kay skriver:

håber der er nogle der kan hjælpe

For nogen kan hjælpe

Anmeld

19. maj 2012

Missq4

du kan måske bare købe så du har en del og så bytte det du ikke for brugt eller bruge det sener til at lave fod og hånd aftryk af den lille

Anmeld

19. maj 2012

Kay

Missq4 skriver:

du kan måske bare købe så du har en del og så bytte det du ikke for brugt eller bruge det sener til at lave fod og hånd aftryk af den lille

tænker også hellere for meget end for lidt... men er 10 pakker nok eller 20? 30 måske... har ik den fjerneste ide om hvor meget der skal til

Anmeld

19. maj 2012

crille

Kan desværre helelr ikek give nogen opskrift.. Kan bare bidrage med den viden jeg har om gipsgage og det er at der går meget mere til end man lige tror.. Så tænker at du kan spørge i butikken og også om du kan retunere uåbnede pakker  

God fornøjelse  

Er blevet opfordret til samme, men ærligt så tænker jeg: Hvad skal man med den bagefter.. Tænker i at hænge den op som dekoration? 

Personligt tror jeg at jeg ville syntes den var sjov at have og vise frem til lillemanden når han bliver større, men ellers ville den stå til opmaksinering, så har valgt ikke at gøre det.. 

Anmeld

19. maj 2012

Kay

crille skriver:

Kan desværre helelr ikek give nogen opskrift.. Kan bare bidrage med den viden jeg har om gipsgage og det er at der går meget mere til end man lige tror.. Så tænker at du kan spørge i butikken og også om du kan retunere uåbnede pakker  

God fornøjelse  

Er blevet opfordret til samme, men ærligt så tænker jeg: Hvad skal man med den bagefter.. Tænker i at hænge den op som dekoration? 

Personligt tror jeg at jeg ville syntes den var sjov at have og vise frem til lillemanden når han bliver større, men ellers ville den stå til opmaksinering, så har valgt ikke at gøre det.. 

ja... tænker at hænge den op... male den og bruge den som dekoration

men ja må hellere høre om man kan aflevere tilbage...

Anmeld

19. maj 2012

Missq4

står der ikke på rullerne hvor mange metter der er til i en rulle ? for så kan du prøve at måle din mave både den ene og den anden vej og så prøve at lig det sammen og så reng med at du skal ha nogle lag alt efter om du vil gøre som en skrev med at først lave en from eller du bare vil lave en

Anmeld

19. maj 2012

Kay

Missq4 skriver:

står der ikke på rullerne hvor mange metter der er til i en rulle ? for så kan du prøve at måle din mave både den ene og den anden vej og så prøve at lig det sammen og så reng med at du skal ha nogle lag alt efter om du vil gøre som en skrev med at først lave en from eller du bare vil lave en

god ide... det havde jeg ik tænkt på...

Anmeld

19. maj 2012

lio

Jeg har læst en på nettet brugte 7 ruller fra matas, jeg skal nemlig selv ned og købe ind til det mandag..

Anmeld

19. maj 2012

Kay

Laijona Äiti skriver:

Jeg har læst en på nettet brugte 7 ruller fra matas, jeg skal nemlig selv ned og købe ind til det mandag..

det lydder umidelbart ik af meget  men man kan jo altid kæbe et par ekstra tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.