gips afstøbning af maven...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.548 visninger
33 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. maj 2012

Kay

det er min plan at jeg med min svigerindes hjælp skal lave en gips afstæpning af maven ca. 1 måned før termin...

nogle af jer andre der har prøvet det? og hvor meget gips gik der til??? gidder jo ik sidde med en halvt dækket mave imens hun fare ned efter flere ruller

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Kay skriver:

det er min plan at jeg med min svigerindes hjælp skal lave en gips afstæpning af maven ca. 1 måned før termin...

nogle af jer andre der har prøvet det? og hvor meget gips gik der til??? gidder jo ik sidde med en halvt dækket mave imens hun fare ned efter flere ruller

Prøv at gå op i søge feltet og skriv brækkede maven, så kommer der et forslag der hedder, sådan går det når du brækker maven. Vh stine

Anmeld

19. maj 2012

2721

Ih hvor er det en god ide
Har desværre ingen erfaring

Anmeld

19. maj 2012

mariamiss6

hejsa.

Jeg fik ikke lavet afstøbning af mine maver... Men jeg har fået lavet helkropsafstøbning i anden sammenhæng....

1 BARBER DIG GRUNDIGT! (kan slet ikke siges nok lol)

2. Masser af vaseline.

3. Lav de første par lag af flydende gips. Men læg kun tynde lag på af gangen, for flydende gips bliver varmt når det hærder. Bliv ved at lægge te tyndt lag flydende gips på, til du har dækket området godt, og forstærk så den flydende gips med gage-gips.....

4. lav en afstøbning, af den afstøbning du har lavet på din krop, så får du en virkelig smuk afstøbning.....

Når man laver det nummer med først at dække af i flydende gips, og så forstærke med gage-gips, for så at lave en afstøbning af den form, så får du en færdig figur som har ALLE detaljer med, helt ned til navlen og gåsehud... Det er sindssygt flot

Anmeld

19. maj 2012

Kay

StineW79 skriver:

Prøv at gå op i søge feltet og skriv brækkede maven, så kommer der et forslag der hedder, sådan går det når du brækker maven. Vh stine

der står da ik noget om hvor meget gips der er brugt

Anmeld

19. maj 2012

Kay

Puslingen skriver:

Ih hvor er det en god ide
Har desværre ingen erfaring

ja tror også det bliver rigtig fint og let nok har lavet en del med gips før... masker og sådan... men aner ik hvor meget der skal til

Anmeld

19. maj 2012

Kay

mariamiss6 skriver:

hejsa.

Jeg fik ikke lavet afstøbning af mine maver... Men jeg har fået lavet helkropsafstøbning i anden sammenhæng....

1 BARBER DIG GRUNDIGT! (kan slet ikke siges nok lol)

2. Masser af vaseline.

3. Lav de første par lag af flydende gips. Men læg kun tynde lag på af gangen, for flydende gips bliver varmt når det hærder. Bliv ved at lægge te tyndt lag flydende gips på, til du har dækket området godt, og forstærk så den flydende gips med gage-gips.....

4. lav en afstøbning, af den afstøbning du har lavet på din krop, så får du en virkelig smuk afstøbning.....

Når man laver det nummer med først at dække af i flydende gips, og så forstærke med gage-gips, for så at lave en afstøbning af den form, så får du en færdig figur som har ALLE detaljer med, helt ned til navlen og gåsehud... Det er sindssygt flot

tak for ideen

Anmeld

19. maj 2012

2721

Kay skriver:

ja tror også det bliver rigtig fint og let nok har lavet en del med gips før... masker og sådan... men aner ik hvor meget der skal til

Har og så laver ansigt og hænder.
Men har ingen ide om hvor meget man skal bruge til en mave

Anmeld

19. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Kay skriver:

der står da ik noget om hvor meget gips der er brugt

Nej men tænkte at du ku prøve at spørge hende Vi har også snakket om at lave aftryk af maven denne gang, en af mine veninder gjorde det for nogle år siden og det ser mega fedt ud! Vh stine

Anmeld

19. maj 2012

Kay

Puslingen skriver:

Har og så laver ansigt og hænder.
Men har ingen ide om hvor meget man skal bruge til en mave

håber der er nogle der kan hjælpe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.