Urinprøve hos læge/JM

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2012

pemiro

Kay skriver:

god ide... min jm tjekker kun for sukker og protein (svangerskabs forgiftning) men ved ik om de også tester for blærebetændelse hos andre... det er jo meget forskelligt

Ja godt spørgsmål.. Må hun fortælle mig onsdag hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Okay lækkert nok...
Ja jeg har så aldrig lige tænkt over hvad de egentlig testede for udover det mht sukkersyge heeh..
Ups

På min sidste test havde jeg udslag af protein.. Den blev svagt grøn i kanten rundt om testfeltet men ik hele feltet  Så jeg blev nysgerrrig og spurgte

sidste gang jeg var hos lægen testede jeg ik selv, det gjorde hende blodprøve-damen og hun sagde den skulle dyrkes fordi der var udslag.. Da jeg så var hos jm og så hvor udslaget var og hvordan testen gav udslag sagde hun at det kaldes spor af protein, det må man gerne have Det er formenelig det samme lægen har set for jeg havde ik blærebetændelse denne gang Er spændt på at se hvad den siger på tirsdag hos lægen

Anmeld

19. maj 2012

Princesspigen

pemiro skriver:

Lækkert... Kom nemlig bare lige til at tænke på det
Tusind tak fr svar

jamen selv tak

Anmeld

19. maj 2012

Kay

pemiro skriver:

Ja godt spørgsmål.. Må hun fortælle mig onsdag hehe

jeps

Anmeld

19. maj 2012

pemiro

Team Putte skriver:

På min sidste test havde jeg udslag af protein.. Den blev svagt grøn i kanten rundt om testfeltet men ik hele feltet  Så jeg blev nysgerrrig og spurgte

sidste gang jeg var hos lægen testede jeg ik selv, det gjorde hende blodprøve-damen og hun sagde den skulle dyrkes fordi der var udslag.. Da jeg så var hos jm og så hvor udslaget var og hvordan testen gav udslag sagde hun at det kaldes spor af protein, det må man gerne have Det er formenelig det samme lægen har set for jeg havde ik blærebetændelse denne gang Er spændt på at se hvad den siger på tirsdag hos lægen

Ja jeg ser også frem til onsdag, for sidst slog ph helt over i rødlig farve.. Min egen jm var syg så havde en anden, men hun sagde den var fin... Så må se hvad min jm siger onsdag

Anmeld

19. maj 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Ja jeg ser også frem til onsdag, for sidst slog ph helt over i rødlig farve.. Min egen jm var syg så havde en anden, men hun sagde den var fin... Så må se hvad min jm siger onsdag

Jah

Lyder da ik godt den er slået ud helt i rød  Det må du lige huske at høre om så du ik går og spekulerer unødvendigt

Anmeld

19. maj 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Jah

Lyder da ik godt den er slået ud helt i rød  Det må du lige huske at høre om så du ik går og spekulerer unødvendigt

Ja skal kige ha hørt til det.. Men har fået at vide det er helt ok fordi der er ubalance i underlivet grundet graviditet.. Så går jeg da ud fra

Anmeld

19. maj 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Ja skal kige ha hørt til det.. Men har fået at vide det er helt ok fordi der er ubalance i underlivet grundet graviditet.. Så går jeg da ud fra

Men fuldt forståeligt du spekulerer over det, især når det er en jm man ik er vant til der siger det.. Men hellere spørge en gang for meget end en gang for lidt

Anmeld

19. maj 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Men fuldt forståeligt du spekulerer over det, især når det er en jm man ik er vant til der siger det.. Men hellere spørge en gang for meget end en gang for lidt

Ja helt sikkert

Anmeld

19. maj 2012

Camilla30

Hej I urinprøven tjekker lægen for hvide blodlægemer, det er ikke naturligt at disse findes i urinen hos den gravide, men KAN være tegn på, at der er nogle 'uheldige' bakterier i urinvejene som ikke skal være der - som kan føre til urinvejsinfektion, blærebetændelse eller lignende. Hvis lægen finder hvide blodlegemer i urinen sendes prøven derfor altid ind til videre undersøgelse, så lægen tjekker altså i høj grad for blærebetændelse i urinprøverne. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.