Urinprøve hos læge/JM

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2012

CaWi

pemiro skriver:

Hmm min ph har været "unormal" gennem hele graviditeten men har hele tiden fået at vide det var ok? At det er helt normalt den slår ud på ph under graviditet

Min PH slog ud og blev grøn to mdr før fødsels. Min JM sagde jeg skulle tage til læge og blive tjekket for blærebetændelse. Og ganske rigtigt, jeg havde det, på trods af at jeg ingen symptomer havde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2012

frk-stoltze

De kan se sukker,protein,bakterier,blod og det, de kan se det hele på sammen strimmel som de tester med

Så job du bliver testet for uvi

Anmeld

19. maj 2012

Princesspigen

pemiro skriver:

Uh så der blir altså testet for blærebetændelse

yepper..

de har holdt øje med mig hele min graviditet da jeg igennem længere tid har haft tegn til at sku få blære betændelse..

og fik så for nylig en kur mod det så det er der ikke mere, men de holder stadig øje via der der strips de bruger i urin prøverne..

Anmeld

19. maj 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Sukker, protein og blod mener jeg er de 3 der testes for hos min jm.. og proteinet er altså den der indikerer om man har blærebetændelse Er den meget høj kan det oz være tegn på svangerskabsforgiftning

Var nemlig nysgerrig så HAR spurgt jm om hvad de tester for

Okay lækkert nok...
Ja jeg har så aldrig lige tænkt over hvad de egentlig testede for udover det mht sukkersyge heeh..
Ups

Anmeld

19. maj 2012

Kay

pemiro skriver:

Okay det er da rart at de så tester for det..
Det er bare længe siden jeg har været ved læge g skal det ikke mere, så kom bare lige til at tænke på det med blærebetændelse

hvis du gerne vil tjekkes kan du jo ringe ned og få det testet... det har jeg gjort fordi jeg fik mange plukveer i et par dage i træk...

Anmeld

19. maj 2012

pemiro

CAWI skriver:

Min PH slog ud og blev grøn to mdr før fødsels. Min JM sagde jeg skulle tage til læge og blive tjekket for blærebetændelse. Og ganske rigtigt, jeg havde det, på trods af at jeg ingen symptomer havde.

Min har være grøn hele vejen, sidst var den rød men fik at vide det var helt iorden.. :/

Anmeld

19. maj 2012

pemiro

Kay skriver:

hvis du gerne vil tjekkes kan du jo ringe ned og få det testet... det har jeg gjort fordi jeg fik mange plukveer i et par dage i træk...

Jeg skal til jm på onsdag, så må lige høre hende, bare for at være sikker

Anmeld

19. maj 2012

pemiro

frk-stoltze skriver:

De kan se sukker,protein,bakterier,blod og det, de kan se det hele på sammen strimmel som de tester med

Så job du bliver testet for uvi

Fedt
Tak for svar

Anmeld

19. maj 2012

Kay

pemiro skriver:

Jeg skal til jm på onsdag, så må lige høre hende, bare for at være sikker

god ide... min jm tjekker kun for sukker og protein (svangerskabs forgiftning) men ved ik om de også tester for blærebetændelse hos andre... det er jo meget forskelligt

Anmeld

19. maj 2012

pemiro

Princesspigen skriver:

yepper..

de har holdt øje med mig hele min graviditet da jeg igennem længere tid har haft tegn til at sku få blære betændelse..

og fik så for nylig en kur mod det så det er der ikke mere, men de holder stadig øje via der der strips de bruger i urin prøverne..

Lækkert... Kom nemlig bare lige til at tænke på det
Tusind tak fr svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.