Tryghedsscannig, Hvor blev jeg lettet! (billeder 18+1)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2012

Camillos

M (: skriver:

Ej, hvor er det nogle fantastiske billeder! ELSKER det billede med den fine lille hånd! 

Ja er også helt vild med hånden men det også fordi man så kan se det er et rigtigt lille menneske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2012

M (:

Camillos skriver:

Ja er også helt vild med hånden men det også fordi man så kan se det er et rigtigt lille menneske

Ja, det er virkelig en fin hånd! Vildt at baby er så udviklet allerede! 

Anmeld

19. maj 2012

Camillos

M (: skriver:

Ja, det er virkelig en fin hånd! Vildt at baby er så udviklet allerede! 

Ja den har jo faktisk alle de vitale organer.. de skal bare vokse sig store nu .. .. det er derfor Md scanningen kan udføres fra uge 18... synes også det ret vildt..

Anmeld

19. maj 2012

M (:

Camillos skriver:

Ja den har jo faktisk alle de vitale organer.. de skal bare vokse sig store nu .. .. det er derfor Md scanningen kan udføres fra uge 18... synes også det ret vildt..

Det er så vildt!!

Anmeld

19. maj 2012

Miss Church

Super fine billeder! Dejligt at bebsen har det godt 

Anmeld

19. maj 2012

Princesspigen

Camillos skriver:

jeg tudede da jeg lå hos gyn og så den lille prik der blinkede 5+? hehe man bliver tosset og følsom.. men det er jo også et følsomt enme.. græd igen til Nf scanningen .. Nu var jeg så langt som jeg aldrig havde været før ..

jeg troede os jeg ville tude til NFén, men gjorde jeg ikke..

men det var måske os lidt syrealistisk for mig.. har jo ikke væet gravid før eller til scanning før..

jeg har endnu (7-9-13) ikke fået alle der der vemmelige hormon-anfald men at være sur eller tude hele tiden..

tilgængæld er jeg ret følsom sådan genneralt og nemt til tåre men har været så glad og lykkelig efter jeg venter ønske barnet at der endnu ik har været noget..

lige som jeg os først nu er begyndt at bule bare en lille smugle ud af, men ikke nok til at se det, kun nok til jeg kan mærke det selv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.