Tryghedsscannig, Hvor blev jeg lettet! (billeder 18+1)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2012

Bruus

Er glad for at høre der ikke var nogen fare på færre, men at alt var lige som det skulle være  Det betyder bare ALT at have sådan en god oplevelse på scanningsklinikker. Jeg synes i hvert fald det gjorde ventetiden meget nemmere at vide og se den lille have det så godt i mini-lalandia 

Kh Mette
(Ano på "Gravid??????" 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2012

Camillos

christina92 skriver:

Åh hvor dejligt i fik en tryghedsscanning så!

Er glad for alt er fint

Uhh jeg håber vores bebs er lige så fotogen på mandag, det er nogle skønne billeder i har fået jer.

hehe.. fotogen og fotogen.. H*n ville ikke vendesig .. så vi så mest ryggen  desværre.. .. men ja de er blevet Okay.. ville bare ønske jeg så spiren forfra også . hehe.. det sidste billede kan man lige skimte næsen i profil og det var et meget kort øjeblik.. og sikke nogle knogler de har i ryggen.. det helt vildt jo

Anmeld

19. maj 2012

Camillos

BRUUS skriver:

Er glad for at høre der ikke var nogen fare på færre, men at alt var lige som det skulle være  Det betyder bare ALT at have sådan en god oplevelse på scanningsklinikker. Jeg synes i hvert fald det gjorde ventetiden meget nemmere at vide og se den lille have det så godt i mini-lalandia 

Kh Mette
(Ano på "Gravid??????" 

Tusind tak og ja ..det var fantastisk, så der er mere ro på nu .. Man bliver også bare så hurtigt nervøs

Anmeld

19. maj 2012

Bruus

Camillos skriver:

Tusind tak og ja ..det var fantastisk, så der er mere ro på nu .. Man bliver også bare så hurtigt nervøs

Selvfølgelog gør man det, det er jo ens lille guldklump det handler om! 

Anmeld

19. maj 2012

Camillos

Princesspigen skriver:

jeg var ved at tude da jeg hørte det  

men okay er os enlidt følsom pige i forvejen..

jeg tudede da jeg lå hos gyn og så den lille prik der blinkede 5+? hehe man bliver tosset og følsom.. men det er jo også et følsomt enme.. græd igen til Nf scanningen .. Nu var jeg så langt som jeg aldrig havde været før ..

Anmeld

19. maj 2012

christina92

Camillos skriver:

hehe.. fotogen og fotogen.. H*n ville ikke vendesig .. så vi så mest ryggen  desværre.. .. men ja de er blevet Okay.. ville bare ønske jeg så spiren forfra også . hehe.. det sidste billede kan man lige skimte næsen i profil og det var et meget kort øjeblik.. og sikke nogle knogler de har i ryggen.. det helt vildt jo

Vi har også mest set vores fra ryggen

Anmeld

19. maj 2012

Camillos

Nettemor skriver:

Årh hvor er det nogle gode billeder

Dejligt at se alt var som det skulle være..

Havde hun ingen fornemmelse af hvilket køn der gemmer sig derinde ? Eller ville i ikke vide det?

Kæresten sagde ordret til hende hun skulle være 100% sikker på hvad kønnet var hvis hun skulle sige noget og det turde hun ikke hehe.. det kan jeg godt forstå.. .. 

Og nej.. ingen fornemmelse overhovede.t.. i starten uden scanninger sagde vi pige, efter 16 ugers scanningen sagde vi dreng, og nu kunne hun ikke se en tap så nu tænker vi lidt pige igen.. hehe.. det svært..

Anmeld

19. maj 2012

Frk-Lotusblomst

Neeej, hvor er h*n fin. Er glad for bekymringen ikke havde noget med sig.

Anmeld

19. maj 2012

Camillos

Frk-Lotusblomst skriver:

Neeej, hvor er h*n fin. Er glad for bekymringen ikke havde noget med sig.

Tak søde..

Anmeld

19. maj 2012

M (:

Camillos skriver:

Igår var  jeg på arbejde og blev noget så svimmel, jeg sejlede hen over gulvene, og begyndte at få ondt i nederste del af maven .. Jeg blev sendt hjem og måtte tage den med ro. Kæresten foreslog så en tryghedsscanning, og vi var så heldige at der var en der havde tid til at tage os i slagelse. Da Jordmoderen sagde jeg bare skulle tage en vamepude og 2 panodiler og ligge mig ned, var jeg altså stadigvæk bekymret. 

Så vi tog en tur til Barn i vente i slagelse og hvor var det bare fantastisk. 

Vi betalte 400 kr, fik en dvd med billeder og små klip, og hun fortalte meget detaljeret om livet i maven. Hun vil også fortælle kønnet hvis hun kunne se det, selvom det ikke var en kønscanning  Hun kan varmt anbefales, en rigtig sødjordmoder. 

Scanningen tog ca 15 min..  

Vores lille Spir er ca 20 cm lang, og vejer 211 gr. Har en  fin fin hjertelyd og en flot lillehjerne der er formet som et 8 tal

og 10 fingre og 10 tæer..

i får lige lidt billedspam

Ej, hvor er det nogle fantastiske billeder! ELSKER det billede med den fine lille hånd! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.