Tryghedsscannig, Hvor blev jeg lettet! (billeder 18+1)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.272 visninger
25 svar
0 synes godt om
19. maj 2012

Camillos

Igår var  jeg på arbejde og blev noget så svimmel, jeg sejlede hen over gulvene, og begyndte at få ondt i nederste del af maven .. Jeg blev sendt hjem og måtte tage den med ro. Kæresten foreslog så en tryghedsscanning, og vi var så heldige at der var en der havde tid til at tage os i slagelse. Da Jordmoderen sagde jeg bare skulle tage en vamepude og 2 panodiler og ligge mig ned, var jeg altså stadigvæk bekymret. 

Så vi tog en tur til Barn i vente i slagelse og hvor var det bare fantastisk. 

Vi betalte 400 kr, fik en dvd med billeder og små klip, og hun fortalte meget detaljeret om livet i maven. Hun vil også fortælle kønnet hvis hun kunne se det, selvom det ikke var en kønscanning  Hun kan varmt anbefales, en rigtig sødjordmoder. 

Scanningen tog ca 15 min..  

Vores lille Spir er ca 20 cm lang, og vejer 211 gr. Har en  fin fin hjertelyd og en flot lillehjerne der er formet som et 8 tal

og 10 fingre og 10 tæer..

i får lige lidt billedspam

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2012

Princesspigen

Camillos skriver:

Igår var  jeg på arbejde og blev noget så svimmel, jeg sejlede hen over gulvene, og begyndte at få ondt i nederste del af maven .. Jeg blev sendt hjem og måtte tage den med ro. Kæresten foreslog så en tryghedsscanning, og vi var så heldige at der var en der havde tid til at tage os i slagelse. Da Jordmoderen sagde jeg bare skulle tage en vamepude og 2 panodiler og ligge mig ned, var jeg altså stadigvæk bekymret. 

Så vi tog en tur til Barn i vente i slagelse og hvor var det bare fantastisk. 

Vi betalte 400 kr, fik en dvd med billeder og små klip, og hun fortalte meget detaljeret om livet i maven. Hun vil også fortælle kønnet hvis hun kunne se det, selvom det ikke var en kønscanning  Hun kan varmt anbefales, en rigtig sødjordmoder. 

Scanningen tog ca 15 min..  

Vores lille Spir er ca 20 cm lang, og vejer 211 gr. Har en  fin fin hjertelyd og en flot lillehjerne der er formet som et 8 tal

og 10 fingre og 10 tæer..

i får lige lidt billedspam

hvor dejligt  

men du skal vel os snart til MDén ?

skal jeg selv på mandag..

Anmeld

19. maj 2012

Camillos

Princesspigen skriver:

hvor dejligt  

men du skal vel os snart til MDén ?

skal jeg selv på mandag..

Ja jeg skal d 30 maj .. .

Jae det skønt

Anmeld

19. maj 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Hvor er det nogen gode billeder i har fået jer!

Anmeld

19. maj 2012

Camillos

Fru Skovrup skriver:

Hvor er det nogen gode billeder i har fået jer!

Tak ja de er fine.. bortset fra h*n ikke var meget for at vise sit ansigt, lå med ryggen til stort set hele scanningen .. hehe .. Ligegyldigt hvor meget vi puffede til spiren lå den trygt og godt der..

Anmeld

19. maj 2012

Princesspigen

Camillos skriver:

Ja jeg skal d 30 maj .. .

Jae det skønt

je glæder mig helt vildt.. håber bare alt er som det skal være

tror os kæresten glæder dig, jeg var til JM uden ham i tirsdags hvor jeg for første gang hørte hjerte lyd så han virkede lidt ked over han ikke havde været med..

Anmeld

19. maj 2012

christina92

Åh hvor dejligt i fik en tryghedsscanning så!

Er glad for alt er fint

Uhh jeg håber vores bebs er lige så fotogen på mandag, det er nogle skønne billeder i har fået jer.

Anmeld

19. maj 2012

Camillos

Princesspigen skriver:

je glæder mig helt vildt.. håber bare alt er som det skal være

tror os kæresten glæder dig, jeg var til JM uden ham i tirsdags hvor jeg for første gang hørte hjerte lyd så han virkede lidt ked over han ikke havde været med..

det kan jeg godt forstå .. Min kæreste hørte også hjertelyden for første gang igår .. han var helt facineret ..

Anmeld

19. maj 2012

Nettemor

Årh hvor er det nogle gode billeder

Dejligt at se alt var som det skulle være..

Havde hun ingen fornemmelse af hvilket køn der gemmer sig derinde ? Eller ville i ikke vide det?

Anmeld

19. maj 2012

Princesspigen

Camillos skriver:

det kan jeg godt forstå .. Min kæreste hørte også hjertelyden for første gang igår .. han var helt facineret ..

jeg var ved at tude da jeg hørte det  

men okay er os enlidt følsom pige i forvejen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.