Kræftige "mens" smerter ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2012

LilleLene

Mettefpigen skriver:

Jaa  Torsdag d 1 sep gik slimproppen ca kl 23 om aftenen, der var jeg 37+6, fredag d 2 sep var vi ude og hente barnevogn, puslebord og seng, der var ingenting.. Først om aftenen ca kl 1830 begyndte jeg at få plukveer... De blev stille og rolige regelmæssige... Og kraftigere og kraftigere... Og ca kl 24 ringede jeg til fødegangen.. Der var der ca 10 min imellem, men de gjorde rigtig ondt... Men de sagde jeg skulle ringe når der var 5 min imellem.. Og der gik ca 1 time så var der 5 min imellem... Så det gjorde jeg, også skulle jeg komme derud, så ringede til kæresten der var på arb, og vi var derude da kl var ca 01:30... Og kl 05:20 kom bassemanden ud...  Fik lattergas, lå krampet sammen, og fik sagt "fuck, det gør ondt" en masse gange.....  

Sådan en fødsel vil jeg meget gerne have igen

lækkert !!!

Hmm her er der ikke gået nogen slimprop endnu, intet andet tyder på fødsel snart udover de veer i nat...
Har haft lidt dårlig mave i dag, men det kan også være fordi jeg har spist MacD

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2012

sarahjylland

Mettefpigen skriver:

Jaa  Torsdag d 1 sep gik slimproppen ca kl 23 om aftenen, der var jeg 37+6, fredag d 2 sep var vi ude og hente barnevogn, puslebord og seng, der var ingenting.. Først om aftenen ca kl 1830 begyndte jeg at få plukveer... De blev stille og rolige regelmæssige... Og kraftigere og kraftigere... Og ca kl 24 ringede jeg til fødegangen.. Der var der ca 10 min imellem, men de gjorde rigtig ondt... Men de sagde jeg skulle ringe når der var 5 min imellem.. Og der gik ca 1 time så var der 5 min imellem... Så det gjorde jeg, også skulle jeg komme derud, så ringede til kæresten der var på arb, og vi var derude da kl var ca 01:30... Og kl 05:20 kom bassemanden ud...  Fik lattergas, lå krampet sammen, og fik sagt "fuck, det gør ondt" en masse gange.....  

Sådan en fødsel vil jeg meget gerne have igen

Uha ja det lød som en god fødsel men øv at 2 fødsler ikke er ens så

Anmeld

18. maj 2012

Mettefpigen

LilleLene skriver:

lækkert !!!

Hmm her er der ikke gået nogen slimprop endnu, intet andet tyder på fødsel snart udover de veer i nat...
Har haft lidt dårlig mave i dag, men det kan også være fordi jeg har spist MacD

Neej men der er også mange der først "går" under fødslen... Mit vand gik også først da jeg var 5 cm åben....

Anmeld

18. maj 2012

Mettefpigen

sarahjylland skriver:

Uha ja det lød som en god fødsel men øv at 2 fødsler ikke er ens så

Jaaa det var det også... Det gjorde jo pisseondt men det gik stille og roligt.. Og hurtigt  Men jaa desværre for mit vedkommende er der ikk 2 der er ens... Men håber det går lige så stille og roligt som sidst, når jeg når til den tid  Men det sjove er at jeg var sat til d 16 sep, fødte d 3 sep, det er min fars fødselsdag, min fætters kæreste var sat til d 4 sep (hun skulle føde før mig) hun føder så d 4 sep om formiddagen... Hahaha.. Lidt sjovt.. Så vi lå derude sammen

Anmeld

18. maj 2012

LilleLene

Mettefpigen skriver:

Neej men der er også mange der først "går" under fødslen... Mit vand gik også først da jeg var 5 cm åben....

årrh jeg har det bare så svært med de veer har eksamen i næste uge, og det har været det der kørte rundt i mit hoved...

Men efter de veer har jeg ikke kunnet tænke på andet, jeg kan slet ikke forholde mig til at skulle til eksamen, når jeg ikke ved hvorfor min krop begynder på fødselsforberedelse, hvis der ikke kommer nogle baby ud af det foreløbig :/

Anmeld

18. maj 2012

Mettefpigen

LilleLene skriver:

årrh jeg har det bare så svært med de veer har eksamen i næste uge, og det har været det der kørte rundt i mit hoved...

Men efter de veer har jeg ikke kunnet tænke på andet, jeg kan slet ikke forholde mig til at skulle til eksamen, når jeg ikke ved hvorfor min krop begynder på fødselsforberedelse, hvis der ikke kommer nogle baby ud af det foreløbig :/

Jeg vil vende det om og sige at din krop forbereder sig til fødslen som er sindssyg hård psykisk men endnu mere hård fysisk!... Men vil også sige at det kan ske når som helst.... Du behøver slet ikk få nogle "tegn" det fik jeg ikk, før jeg fik plukveer....

Anmeld

18. maj 2012

LilleLene

Mettefpigen skriver:

Jeg vil vende det om og sige at din krop forbereder sig til fødslen som er sindssyg hård psykisk men endnu mere hård fysisk!... Men vil også sige at det kan ske når som helst.... Du behøver slet ikk få nogle "tegn" det fik jeg ikk, før jeg fik plukveer....

Min mors første fødsel startede også sådan som jeg havde det i nat

ååårh jeg syntes det er svært ikke at vide om det kommer nu eller om 3 uger... Ved godt man aldrig kan vide det men puha det rummer meget i mit hoved

Anmeld

18. maj 2012

Mettefpigen

LilleLene skriver:

Min mors første fødsel startede også sådan som jeg havde det i nat

ååårh jeg syntes det er svært ikke at vide om det kommer nu eller om 3 uger... Ved godt man aldrig kan vide det men puha det rummer meget i mit hoved

Neej kan jeg godt forstå...  Men det er jo spændingen ved det

Anmeld

18. maj 2012

LilleLene

Mettefpigen skriver:

Neej kan jeg godt forstå...  Men det er jo spændingen ved det

bare ikke lige oveni mine eksamener det kunne godt lige vente lidt

Anmeld

18. maj 2012

Mettefpigen

LilleLene skriver:

bare ikke lige oveni mine eksamener det kunne godt lige vente lidt

hahaha.. Jaaa, men det ved man jo aldrig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.