Kræftige "mens" smerter ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.436 visninger
30 svar
0 synes godt om
17. maj 2012

LilleLene

Hej piger

Ja gik i seng kl 21, og havde sex med manden, derefter begyndte de her lidt halv kræftige mens smerter

Er det små veer jeg har eller hvad ?

Jeg har ondt foran og i lænden og ud i hofterne, og kan ikke falde i søvn, blev nødt til at stå op nu kl 23.40

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2012

LilleLene

er 37+0

Anmeld

18. maj 2012

mmh

Jeg tror bare at det er nogle kraftige plukveer, har selv haft det på samme måde efter sex, fordi det er normalt at livmoderen trækker sig lidt ekstra sammen

Anmeld

18. maj 2012

LilleLene

mmh skriver:

Jeg tror bare at det er nogle kraftige plukveer, har selv haft det på samme måde efter sex, fordi det er normalt at livmoderen trækker sig lidt ekstra sammen

også i så lang tid efter ?

Anmeld

18. maj 2012

mmh

nej ikk kelt så slemt, jeg har været ret øm, men hvis du ikk føler dig helt sikker på hvad du skal tænke om dem, så ring til fødegangen for hellere en gang for meget end en gang for lidt og du er jo også ved at være så langt henne at det snart er tid til lidt optakt

Anmeld

18. maj 2012

onlyme

LilleLene skriver:

Hej piger

Ja gik i seng kl 21, og havde sex med manden, derefter begyndte de her lidt halv kræftige mens smerter

Jeg har ondt foran og i lænden og ud i hofterne, og kan ikke falde i søvn, blev nødt til at stå op nu kl 23.40

Sådan startede mine veer og i samme uge

Anmeld

18. maj 2012

JH12

Sådan startet mine veer, og mine forblev faktisk kun kraftige mens smerter, de blev bare stærkere og stærkere

Anmeld

18. maj 2012

sarahjylland

LilleLene skriver:

Hej piger

Hmm jeg kan sige at jeg havde sex inden min fødsel gik igang. I mandens sæd er der noget af det stof som gir veer og de bruger i vestimulerende drop men det er kun noget kroppen reagere på HVIS man er klar til det. Jeg var så. Vi havde sex mandag og fødte torsdag nat. Men det kan også være kraftige plukveer og din krop er ved at modne sig nu. Men er det der senere på morgenen så ring og snak med dem på fødegangen. Og hun at skriv tiderne op for dine "veer"

Anmeld

18. maj 2012

LilleLene

tak for jeres svar piger

Jeg gik ind for at få sovet lidt, HVIS det nu skulle blive i dag/nat... Men vågnede heldigvis op uden nogle smerter

Har bare plukveer næsten konstant her til morgen, men ingen smerter så at kroppen bare har øvet sig her i nat

Anmeld

18. maj 2012

sarahjylland

LilleLene skriver:

tak for jeres svar piger

Jeg gik ind for at få sovet lidt, HVIS det nu skulle blive i dag/nat... Men vågnede heldigvis op uden nogle smerter

Har bare plukveer næsten konstant her til morgen, men ingen smerter så at kroppen bare har øvet sig her i nat

Husk at hvis plukveerne blir regelmæssige så er det tid til at ringe til fødegangen.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.