Kræftige "mens" smerter ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2012

LilleLene

sarahjylland skriver:

Husk at hvis plukveerne blir regelmæssige så er det tid til at ringe til fødegangen.....

Det vidste jeg faktisk ikke

men nu har jeg klaret en tur i IKEA og bilka uden problemer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2012

Mettefpigen

Jaa hvis plukveer blir regelmæssige så ringer du til fødegangen  Mine plukveer blev regelmæssige og blev kraftigere og kraftigere...... Så kom ind på fødegangen da der var 5 min imellem

Anmeld

18. maj 2012

morbibi

LilleLene skriver:

Hej piger

Ja gik i seng kl 21, og havde sex med manden, derefter begyndte de her lidt halv kræftige mens smerter

Er det små veer jeg har eller hvad ?

Jeg har ondt foran og i lænden og ud i hofterne, og kan ikke falde i søvn, blev nødt til at stå op nu kl 23.40

Det lyder til, at du er en af dem, der bare skal have sex med manden op til din termin, for at sætte skub i fødslen

Anmeld

18. maj 2012

sarahjylland

LilleLene skriver:

Det vidste jeg faktisk ikke

men nu har jeg klaret en tur i IKEA og bilka uden problemer

det er der forskellen blir fra plukveer til rigtige

Anmeld

18. maj 2012

LilleLene

Mettefpigen skriver:

Jaa hvis plukveer blir regelmæssige så ringer du til fødegangen  Mine plukveer blev regelmæssige og blev kraftigere og kraftigere...... Så kom ind på fødegangen da der var 5 min imellem

Hvad skete der så ?

Anmeld

18. maj 2012

LilleLene

morbibi skriver:

Det lyder til, at du er en af dem, der bare skal have sex med manden op til din termin, for at sætte skub i fødslen

hehe ja det kan man da håbe

Anmeld

18. maj 2012

LilleLene

sarahjylland skriver:

det er der forskellen blir fra plukveer til rigtige

nåårh okay

Anmeld

18. maj 2012

Mettefpigen

LilleLene skriver:

Hvad skete der så ?

Jamen kom derud sammen med min mor og kæreste, og blev tjekket.. Der var jeg 4 cm åben, og veerne gjorde sindssyge ondt!... Men lå bare med veer og blev tjekket engang imellem.. Men lå i ca 3 timer da jeg var 10 cm åben og begyndte at presse... Og ca 45 min senere lå jeg med skønne Lukas på min mave

Anmeld

18. maj 2012

LilleLene

Mettefpigen skriver:

Jamen kom derud sammen med min mor og kæreste, og blev tjekket.. Der var jeg 4 cm åben, og veerne gjorde sindssyge ondt!... Men lå bare med veer og blev tjekket engang imellem.. Men lå i ca 3 timer da jeg var 10 cm åben og begyndte at presse... Og ca 45 min senere lå jeg med skønne Lukas på min mave

Hold da op og det startede bare som plukveer ?

Anmeld

18. maj 2012

Mettefpigen

LilleLene skriver:

Hold da op og det startede bare som plukveer ?

Jaa  Torsdag d 1 sep gik slimproppen ca kl 23 om aftenen, der var jeg 37+6, fredag d 2 sep var vi ude og hente barnevogn, puslebord og seng, der var ingenting.. Først om aftenen ca kl 1830 begyndte jeg at få plukveer... De blev stille og rolige regelmæssige... Og kraftigere og kraftigere... Og ca kl 24 ringede jeg til fødegangen.. Der var der ca 10 min imellem, men de gjorde rigtig ondt... Men de sagde jeg skulle ringe når der var 5 min imellem.. Og der gik ca 1 time så var der 5 min imellem... Så det gjorde jeg, også skulle jeg komme derud, så ringede til kæresten der var på arb, og vi var derude da kl var ca 01:30... Og kl 05:20 kom bassemanden ud...  Fik lattergas, lå krampet sammen, og fik sagt "fuck, det gør ondt" en masse gange.....  

Sådan en fødsel vil jeg meget gerne have igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.