lidt tidligt... meeeen... lige et par spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2012

Masig

Det her er min liste over ting til baby:

Tøj til baby:

2 bodyer i str. 50 – en kortærmet + en langærmet

2 bodyer i str. 56 - en kortærmet + en langærmet

En dragt i str. 50

En dragt i str. 56

Strømper

Trøje str. 56

Hue

Tæppe til bilen

Andet til baby:

Bleer

Stofbleer

Evt. dyne + betræk (2 stk)

Sutter

Ved ikke med sutter, da amningen skal være helt i gang inden man propper en sut i munden på barnet, men hellere være sikret... Mht tøj har jeg også skrevet både lidt varmt og lidt køligt på og i to str da vi jo ikke aner hvad han kan passe når han kommer ud.... og vi ved jo heller ikke hvor længe vi skal være der og synes egentlig det kunne være hyggeligt at han kunne få sit eget tøj på mens vi er der istedet for hospitalstøjet... jeg ved ikke om vi skal have bleer og dyne med, men det er skrevet på foreløbig i hvert fald....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2012

Kay

MortilCilas skriver:

Hehe enig.
Cilas' autostol kom også bare bag i bilen, og der stod den til vi skulle hjem

det kommer vores også når den bliver hentet

Anmeld

17. maj 2012

Kay

viben skriver:

Jeg savnede sutsko og morgenkåbe... Og så hårbørsten som vi glemte i farten...

hårbørsten er vigtig... og nok også hår elastikker...

Anmeld

17. maj 2012

Kay

Masig skriver:

Det her er min liste over ting til baby:

Tøj til baby:

2 bodyer i str. 50 – en kortærmet + en langærmet

2 bodyer i str. 56 - en kortærmet + en langærmet

En dragt i str. 50

En dragt i str. 56

Strømper

Trøje str. 56

Hue

Tæppe til bilen

Andet til baby:

Bleer

Stofbleer

Evt. dyne + betræk (2 stk)

Sutter

Ved ikke med sutter, da amningen skal være helt i gang inden man propper en sut i munden på barnet, men hellere være sikret... Mht tøj har jeg også skrevet både lidt varmt og lidt køligt på og i to str da vi jo ikke aner hvad han kan passe når han kommer ud.... og vi ved jo heller ikke hvor længe vi skal være der og synes egentlig det kunne være hyggeligt at han kunne få sit eget tøj på mens vi er der istedet for hospitalstøjet... jeg ved ikke om vi skal have bleer og dyne med, men det er skrevet på foreløbig i hvert fald....

vi har intet købt i str. 50... i min familie har intet barn de sidste mange år kunne være i den størrelse... så regner ik med at få brug for det og stod i hogm og sammenlignede 50 og 56 og der er så lille en forskel at jeg tænker at 56 er fin... har også lagt en fra i 62 for en sikkerheds skyld

Anmeld

17. maj 2012

Masig

Kay skriver:

vi har intet købt i str. 50... i min familie har intet barn de sidste mange år kunne være i den størrelse... så regner ik med at få brug for det og stod i hogm og sammenlignede 50 og 56 og der er så lille en forskel at jeg tænker at 56 er fin... har også lagt en fra i 62 for en sikkerheds skyld

Det er heller ikke sikkert det er nødvendigt... Men kæresten var sådan gennemsnitlig størrelse på 3500 g og vist omkring de 50 cm, men jeg var jo en lille lort på 1970 g og 45 cm, så jeg tænker der er en chance for han bliver lille.... Selvom han godt nok føles som en basse inde i maven allerede....

Anmeld

17. maj 2012

Kay

Masig skriver:

Det er heller ikke sikkert det er nødvendigt... Men kæresten var sådan gennemsnitlig størrelse på 3500 g og vist omkring de 50 cm, men jeg var jo en lille lort på 1970 g og 45 cm, så jeg tænker der er en chance for han bliver lille.... Selvom han godt nok føles som en basse inde i maven allerede....

ja... chancen er der her kan vi ik regne med kærestens størrelse... da han er født for tidligt...

Anmeld

17. maj 2012

Masig

Kay skriver:

ja... chancen er der her kan vi ik regne med kærestens størrelse... da han er født for tidligt...

Nej det dur ikke... Her er vi begge født til tiden så vi burde kunne regne med det, men ved ikke hvor meget hold der er i det der med at størrelserne går i arv....

Anmeld

17. maj 2012

ESV

Kay skriver:

Herlev... jeg syntes også det lød af megt... men det er det tilbud man får som førstegangs fødende

Okay vildt jeg lå også i 2 dage men det var med en meget svær 3 grads bristning (lille 4 grads nogen steder) og det var også på Herlev. Men jeg ved selvfølgelig ikke om vi kunne være blevet længere, det undersøgte jeg ikke.. Jeg ville bare gerne hjem tilsidst og sove i min egen seng.. :-)

Anmeld

17. maj 2012

Kay

Masig skriver:

Nej det dur ikke... Her er vi begge født til tiden så vi burde kunne regne med det, men ved ikke hvor meget hold der er i det der med at størrelserne går i arv....

nej det er jo heller ik til at vide om den teori holder

Anmeld

17. maj 2012

Kay

ESV skriver:

Okay vildt jeg lå også i 2 dage men det var med en meget svær 3 grads bristning (lille 4 grads nogen steder) og det var også på Herlev. Men jeg ved selvfølgelig ikke om vi kunne være blevet længere, det undersøgte jeg ikke.. Jeg ville bare gerne hjem tilsidst og sove i min egen seng.. :-)

tror også jeg komer til at savne min seng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.