Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LotusCPH skriver: Ja nemlig ja - men ja august er som regel en varm måned. Men ja vi føder har om 4 uger max - så der er pakket shorts -korte ærmer og varmt tøj også - så der er til enhver dansk-vejr situation Men ja ting til mig selv er ikke pakket heller - det må jeg ku nå at tage ellers er det bare synd.
Ja nemlig ja - men ja august er som regel en varm måned. Men ja vi føder har om 4 uger max - så der er pakket shorts -korte ærmer og varmt tøj også - så der er til enhver dansk-vejr situation
Men ja ting til mig selv er ikke pakket heller - det må jeg ku nå at tage ellers er det bare synd.
ja vi bo også så tæt på at manden kan køre hjem og hente hvis vi glemmer noget
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LotusCPH skriver: Nåårh jo som hun også skriver - vandrejournalen ska også med. Men da jeg skal føde i vand tager jeg hårtørre med - mit garn ska lige ha en ordentlig tørretur Nu må vi se om jeg får det brugt - men med ska det
Nåårh jo som hun også skriver - vandrejournalen ska også med. Men da jeg skal føde i vand tager jeg hårtørre med - mit garn ska lige ha en ordentlig tørretur Nu må vi se om jeg får det brugt - men med ska det
nååå ja... måske meget smart med en hårtørre... jeg skla nemlig også føde i vand
Kay skriver: nååå ja... måske meget smart med en hårtørre... jeg skla nemlig også føde i vand
Ja dejligt at høre jeg ik er den eneste så Men skønt I bor så tæt- Vi er lige flyttet på lndet og bor 45 min fra Riget nu - så der er noget af en køre tur Jahh og det med maden - så siger manden i baggrunden: Der er da en 7 eleven på Riget - der går jeg bare ned Nåårh jo
Så vi sender da bare manden ned efter slik og kage til fødselsdagen *G*
Kay skriver: var det pakket i pusletasken eller??
var det pakket i pusletasken eller??
Jep
Ikke autostolen
LotusCPH skriver: Ja dejligt at høre jeg ik er den eneste så Men skønt I bor så tæt- Vi er lige flyttet på lndet og bor 45 min fra Riget nu - så der er noget af en køre tur Jahh og det med maden - så siger manden i baggrunden: Der er da en 7 eleven på Riget - der går jeg bare ned Nåårh jo Så vi sender da bare manden ned efter slik og kage til fødselsdagen *G*
ved de har kiosk og cafe på herlev hvor jeg skal føde så manden kan blive sendt afsted
MortilCilas skriver: Jep Ikke autostolen
ej er din pusletaske ikke engang stor nok til det
Kay skriver: ej er din pusletaske ikke engang stor nok til det
Nej
MortilCilas skriver: Nej
hvis vores skulle kunne være der skulle det være en meget lille autostol regner med den bare kommer bag i bilen når vi nærmer os
Kay skriver: hvis vores skulle kunne være der skulle det være en meget lille autostol regner med den bare kommer bag i bilen når vi nærmer os
Hehe enig.Cilas' autostol kom også bare bag i bilen, og der stod den til vi skulle hjem
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128