lidt tidligt... meeeen... lige et par spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2012

Kay

LotusCPH skriver:

Ja nemlig ja - men ja august er som regel en varm måned. Men ja vi føder har om 4 uger max - så der er pakket shorts -korte ærmer og varmt tøj også - så der er til enhver dansk-vejr situation

Men ja ting til mig selv er ikke pakket heller - det må jeg ku nå at tage ellers er det bare synd.  

ja vi bo også så tæt på at manden kan køre hjem og hente hvis vi glemmer noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2012

Kay

LotusCPH skriver:

Nåårh jo som hun også skriver - vandrejournalen ska også med. Men da jeg skal føde i vand tager jeg hårtørre med - mit garn ska lige ha en ordentlig tørretur Nu må vi se om jeg får det brugt - men med ska det

nååå ja... måske meget smart med en hårtørre... jeg skla nemlig også føde i vand

Anmeld

17. maj 2012

LotusCPH

Kay skriver:

nååå ja... måske meget smart med en hårtørre... jeg skla nemlig også føde i vand

Ja dejligt at høre jeg ik er den eneste så Men skønt I bor så tæt- Vi er lige flyttet på lndet og bor 45 min fra Riget nu - så der er noget af en køre tur Jahh og det med maden - så siger manden i baggrunden: Der er da en 7 eleven på Riget - der går jeg bare ned Nåårh jo

Så vi sender da bare manden ned efter slik og kage til fødselsdagen *G*

Anmeld

17. maj 2012

MortilCilas

Kay skriver:

var det pakket i pusletasken eller??

Jep

Ikke autostolen

Anmeld

17. maj 2012

Kay

LotusCPH skriver:

Ja dejligt at høre jeg ik er den eneste så Men skønt I bor så tæt- Vi er lige flyttet på lndet og bor 45 min fra Riget nu - så der er noget af en køre tur Jahh og det med maden - så siger manden i baggrunden: Der er da en 7 eleven på Riget - der går jeg bare ned Nåårh jo

Så vi sender da bare manden ned efter slik og kage til fødselsdagen *G*

ved de har kiosk og cafe på herlev hvor jeg skal føde så manden kan blive sendt afsted

Anmeld

17. maj 2012

Kay

MortilCilas skriver:

Jep

Ikke autostolen

ej er din pusletaske ikke engang stor nok til det

Anmeld

17. maj 2012

MortilCilas

Kay skriver:

ej er din pusletaske ikke engang stor nok til det

Nej

Anmeld

17. maj 2012

Kay

MortilCilas skriver:

Nej

hvis vores skulle kunne være der skulle det være en meget lille autostol regner med den bare kommer bag i bilen når vi nærmer os

Anmeld

17. maj 2012

MortilCilas

Kay skriver:

hvis vores skulle kunne være der skulle det være en meget lille autostol regner med den bare kommer bag i bilen når vi nærmer os

Hehe enig.
Cilas' autostol kom også bare bag i bilen, og der stod den til vi skulle hjem

Anmeld

17. maj 2012

viben

Jeg savnede sutsko og morgenkåbe... Og så hårbørsten som vi glemte i farten...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.