lidt tidligt... meeeen... lige et par spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2012

L&V

Kay skriver:

oki... det kommer også på listen... ved jeg bliver irriteret når jeg har tøre læber så tør ik tænke på fødsel og hormoner og tørelæber

He he så ska du bare ha en hel stak med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2012

Kay

Månsson skriver:

He he så ska du bare ha en hel stak med

jeps så den ik bliver væk

Anmeld

17. maj 2012

ESV

Kay skriver:

jeps har fået noget af det af en veninde der arbejder på apoteket så det er kommet med på listen nu

Hvor skal du føde henne? To dage lyder af meget hvis alt går efter planen. Men løse bukser som i RIGTIG løse, jeg måtte sende kæresten hjem efter tøj da det jeg havde med ikke var til at holde ud at have på. Og så en god BH det manglede jeg rigtig meget..

Anmeld

17. maj 2012

LotusCPH

Ja har pakket "nyt" tøj som vi som par købte sammen til hjemturen. Men har med til div. vejr og ved jo ik hvordan baby er når han kommer ud så er godt at være opdateret. 

vedlægger her mailen fra Riget  da jeg havde samme spørgsmål da nogle sygehuse siger man skal have bleer og div. med. Men skal vi ikke. Kun tænke på tøj til den lille.

Men det med at huske ammebrikker og ammepude var en go ide. Der står morgenkåbe på sitet - men tage bare nogle ammebluser,brikker med og skjorter. 

Så alt i alt er det tøj til dig selv. løst tøj og der skal være plads til mormorbleen :0) Så tager mine haremsbukser med og nederdel og leggings til evt- at holde det hele oppe hvor det skal

Ja self. et fuldt opladt kamera, snacks ( til dig selv - hurtig energi) og mad og drikke til kæresten. SÅ pak noget holdbart så det bare er at tage med.  

Overvejer en lille "gæstebog" for de besøgende. Men kun overvejer

-------

Fra selve sitet har jeg følgende info:

Rigets pakkeliste LINK

----------------------------------------------------------------------------------

Kære Begge,

Hospitalet har dyner, linned, baby tøj og bleer. Der skal medbringes toiletsager og evt en morgenkåbe og sko. Tøj til hjemrejsen er også en ide.

Med venlig hilsen

Rikke Nue Møller

Vicechefjordemoder

Center for Føtalmedicin og Graviditet

Afsnit 4001/4002
Obstetrisk Klinik
Juliane Marie Centret
Rigshospitalet
Blegdamsvej 9
2100 Kbh. Ø

Anmeld

17. maj 2012

Kay

ESV skriver:

Hvor skal du føde henne? To dage lyder af meget hvis alt går efter planen. Men løse bukser som i RIGTIG løse, jeg måtte sende kæresten hjem efter tøj da det jeg havde med ikke var til at holde ud at have på. Og så en god BH det manglede jeg rigtig meget..

Herlev... jeg syntes også det lød af megt... men det er det tilbud man får som førstegangs fødende

Anmeld

17. maj 2012

Kay

LotusCPH skriver:

Ja har pakket "nyt" tøj som vi som par købte sammen til hjemturen. Men har med til div. vejr og ved jo ik hvordan baby er når han kommer ud så er godt at være opdateret. 

vedlægger her mailen fra Riget  da jeg havde samme spørgsmål da nogle sygehuse siger man skal have bleer og div. med. Men skal vi ikke. Kun tænke på tøj til den lille.

Men det med at huske ammebrikker og ammepude var en go ide. Der står morgenkåbe på sitet - men tage bare nogle ammebluser,brikker med og skjorter. 

Så alt i alt er det tøj til dig selv. løst tøj og der skal være plads til mormorbleen :0) Så tager mine haremsbukser med og nederdel og leggings til evt- at holde det hele oppe hvor det skal

Ja self. et fuldt opladt kamera, snacks ( til dig selv - hurtig energi) og mad og drikke til kæresten. SÅ pak noget holdbart så det bare er at tage med.  

Overvejer en lille "gæstebog" for de besøgende. Men kun overvejer

-------

Fra selve sitet har jeg følgende info:

Rigets pakkeliste LINK

----------------------------------------------------------------------------------

Kære Begge,

Hospitalet har dyner, linned, baby tøj og bleer. Der skal medbringes toiletsager og evt en morgenkåbe og sko. Tøj til hjemrejsen er også en ide.

Med venlig hilsen

Rikke Nue Møller

Vicechefjordemoder

Center for Føtalmedicin og Graviditet

Afsnit 4001/4002
Obstetrisk Klinik
Juliane Marie Centret
Rigshospitalet
Blegdamsvej 9
2100 Kbh. Ø

vi har også kun tænkt tøj til hjemturen... men med termin 7 august ved man jo ik hvad det er vejr til at havde på for sådan en lille en... så har pakket lidt af hvert

ammepude kan jeg godt se er en god ide at havde med

de ting til mig selv skal nok gå der ved jeg ca. hvad jeg vil ha med

Anmeld

17. maj 2012

MortilCilas

Jeg havde disse ting med til den bette:

babytæppe

overtøj (født i januar'11) - flyverdragt og hue

et sæt tøj - sokker, body og bukser

to bleer

vandrejournal

vådservietter

autostol

Anmeld

17. maj 2012

Kay

MortilCilas skriver:

Jeg havde disse ting med til den bette:

babytæppe

overtøj (født i januar'11) - flyverdragt og hue

et sæt tøj - sokker, body og bukser

to bleer

vandrejournal

vådservietter

autostol

var det pakket i pusletasken eller??

Anmeld

17. maj 2012

LotusCPH

Kay skriver:

vi har også kun tænkt tøj til hjemturen... men med termin 7 august ved man jo ik hvad det er vejr til at havde på for sådan en lille en... så har pakket lidt af hvert

ammepude kan jeg godt se er en god ide at havde med

de ting til mig selv skal nok gå der ved jeg ca. hvad jeg vil ha med

Ja nemlig ja - men ja august er som regel en varm måned. Men ja vi føder har om 4 uger max - så der er pakket shorts -korte ærmer og varmt tøj også - så der er til enhver dansk-vejr situation

Men ja ting til mig selv er ikke pakket heller - det må jeg ku nå at tage ellers er det bare synd.  

Anmeld

17. maj 2012

LotusCPH

LotusCPH skriver:

Ja nemlig ja - men ja august er som regel en varm måned. Men ja vi føder har om 4 uger max - så der er pakket shorts -korte ærmer og varmt tøj også - så der er til enhver dansk-vejr situation

Men ja ting til mig selv er ikke pakket heller - det må jeg ku nå at tage ellers er det bare synd.  

Nåårh jo som hun også skriver - vandrejournalen ska også med. Men da jeg skal føde i vand tager jeg hårtørre med - mit garn ska lige ha en ordentlig tørretur Nu må vi se om jeg får det brugt - men med ska det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.