Ja har pakket "nyt" tøj som vi som par købte sammen til hjemturen. Men har med til div. vejr og ved jo ik hvordan baby er når han kommer ud så er godt at være opdateret.
vedlægger her mailen fra Riget da jeg havde samme spørgsmål da nogle sygehuse siger man skal have bleer og div. med. Men skal vi ikke. Kun tænke på tøj til den lille.
Men det med at huske ammebrikker og ammepude var en go ide. Der står morgenkåbe på sitet - men tage bare nogle ammebluser,brikker med og skjorter.
Så alt i alt er det tøj til dig selv. løst tøj og der skal være plads til mormorbleen :0) Så tager mine haremsbukser med og nederdel og leggings til evt- at holde det hele oppe hvor det skal 
Ja self. et fuldt opladt kamera, snacks ( til dig selv - hurtig energi) og mad og drikke til kæresten. SÅ pak noget holdbart så det bare er at tage med.
Overvejer en lille "gæstebog" for de besøgende. Men kun overvejer 
-------
Fra selve sitet har jeg følgende info:
Rigets pakkeliste LINK
----------------------------------------------------------------------------------
Kære Begge,
Hospitalet har dyner, linned, baby tøj og bleer. Der skal medbringes toiletsager og evt en morgenkåbe og sko. Tøj til hjemrejsen er også en ide.
Med venlig hilsen
Rikke Nue Møller
Vicechefjordemoder
Center for Føtalmedicin og Graviditet
Afsnit 4001/4002
Obstetrisk Klinik
Juliane Marie Centret
Rigshospitalet
Blegdamsvej 9
2100 Kbh. Ø
Anmeld