Overfølsomhed overfor bleer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2012

marius' mor

Babymor2010 skriver:

Vi har også lige givet Vibelle et 2. forsøg, men må droppe det... Vi må tilbage til Libero, for hun klør sig på ballerne og har fået udslæt på inderlåret ... Så nu venter jeg blot på udslættet er væk igen, så må jeg se om jeg fik ret 

hmm det er da sært.. marius var ret følsom overfor bleer da han var lille (fordi bleerne var for tykke) men han har aldrig reageret på den måde før.. han sagde de gjorde "av".. men havde dog ikke noget udslæt.. lige så snart jeg pillede bleerne af ham og gav ham det vanelige mærke på (pampers) gik det væk.. prøvede et par dage senere med vibelle igen, for at være sikker at det var dem der havde gjort det og inden for et par timer skete det igen.. heldigvis gik det væk med det samme jeg tog den af igen.. men det er da sært..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2012

Clisolka

marius' mor skriver:

hmm det er da sært.. marius var ret følsom overfor bleer da han var lille (fordi bleerne var for tykke) men han har aldrig reageret på den måde før.. han sagde de gjorde "av".. men havde dog ikke noget udslæt.. lige så snart jeg pillede bleerne af ham og gav ham det vanelige mærke på (pampers) gik det væk.. prøvede et par dage senere med vibelle igen, for at være sikker at det var dem der havde gjort det og inden for et par timer skete det igen.. heldigvis gik det væk med det samme jeg tog den af igen.. men det er da sært..

Jeg kan ikke rigtigt lure udslættet af, men det kan næsten kun være bleerne... Jeg tror faktisk det var derfor vi stoppede med at bruge dem 1. gang - det er noget tid siden, så jeg kan ikke helt huske hvordan hun reagerede. 

Anmeld

18. maj 2012

marius' mor

Babymor2010 skriver:

Jeg kan ikke rigtigt lure udslættet af, men det kan næsten kun være bleerne... Jeg tror faktisk det var derfor vi stoppede med at bruge dem 1. gang - det er noget tid siden, så jeg kan ikke helt huske hvordan hun reagerede. 

hmm vi må vente og lade tiden vise det.. men det er da lidt specielt.. især når man tænker på hvor mange der vælger at bruge vibelle..  vi to får bare ikke "lov" til at spare penge..

Anmeld

18. maj 2012

Clisolka

marius' mor skriver:

hmm vi må vente og lade tiden vise det.. men det er da lidt specielt.. især når man tænker på hvor mange der vælger at bruge vibelle..  vi to får bare ikke "lov" til at spare penge..

Ja, nu fik jeg købt Libero på tilbud i dag, så nu er hun tilbage på de gamle. Så der går nok et par dage inden jeg kan se nogen forskel. 

Anmeld

18. maj 2012

marius' mor

Babymor2010 skriver:

Ja, nu fik jeg købt Libero på tilbud i dag, så nu er hun tilbage på de gamle. Så der går nok et par dage inden jeg kan se nogen forskel. 

ka, når der er kommet udslæt går der nok et par dag.. det er da lidt "spændende" om det så er bleen hun har fået det af..

Anmeld

18. maj 2012

Clisolka

marius' mor skriver:

ka, når der er kommet udslæt går der nok et par dag.. det er da lidt "spændende" om det så er bleen hun har fået det af..

Ja jeg har et par ideer ellers... Jeg lagde mærke til udslættet i fredags, men tænkte at de havde givet hende noget i vuggestuen som hun ikke har kunnet tåle - men det forsvinder ikke... 

Anmeld

19. maj 2012

Anonym trådstarter

Jeg er nu på forsøgs basis gået fra Vibelle til de billige bleer fra Fakta. indtil videre ser det lovende ud. Min søn er stoppet med at klø sig. Det underlige er at han slet ikke har været rød eller haft udslæt. Han har blot kløet sig.

Er der nogen her som bruger de billige bleer fra Fakta?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.