Overfølsomhed overfor bleer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.336 visninger
26 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. maj 2012

Anonym trådstarter

Hej,

Har nogle herinde oplevet at deres barn/børn er overfølsomme overfor Vibelle (Aldi) bleer?

Min ene dreng klør sig ofte rigtig meget på ballerne når han bliver skiftet og når han er i bad. Det skal siges at det ikke er fordi han IKKE bliver skiftet ofte nok.

Anonyme svar er velkomne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2012

twinboys

Anonym skriver:

Hej,

Har nogle herinde oplevet at deres barn/børn er overfølsomme overfor Vibelle (Aldi) bleer?

Min ene dreng klør sig ofte rigtig meget på ballerne når han bliver skiftet og når han er i bad. Det skal siges at det ikke er fordi han IKKE bliver skiftet ofte nok.

Anonyme svar er velkomne

Jeg har en dreng i dagplejen han kan heller ikke tåle Aldi´s bleer, Libero og Pampers... Men Rema 1000 ´s bleer tåler han fint

Anmeld

17. maj 2012

lassemor07

Anonym skriver:

Hej,

Anonyme svar er velkomne

Lasse kunne ikke tåle de der Øko-bleer fra brusen( kan også fås andre steder (kan ikke huske hvad de hedder)
Han blev ild rød på hele ble området bare han havde haft den på 1 time
Ellers havde jeg ingen problemer med noget af de andre mærker

Anmeld

17. maj 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Hej,

Anonyme svar er velkomne

Det samme gør min datter når hun bliver skiftet! Det er ca 2 mrd. tid siden vi gik over til at bruge Vibelle.... 

Nu er hun slået ud på lårene, men jeg har ingen anelse om det er bleerne - men jeg har en mistanke om det.... 

Anmeld

17. maj 2012

Clisolka

twinboys skriver:

Jeg har en dreng i dagplejen han kan heller ikke tåle Aldi´s bleer, Libero og Pampers... Men Rema 1000 ´s bleer tåler han fint

Hvordan viser det sig at han ikke kan tåle bleerne?

Anmeld

17. maj 2012

Mette.

Anonym skriver:

Hej,

Anonyme svar er velkomne

Min datter kan ikke tåle Liberos bleer. Hun fik sådan noget udslet på ballerne af det - efter vi skiftede mærke er det intet, så jeg gætter på det sagtens kan være tilfældet han ikke kan tåle dem.

Anmeld

17. maj 2012

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Han klør sig rigtig meget på ballerne og ned af lårene, på siden af benet. Altså lige i bleområdet. Jeg har altid brugt Vibelle bleer (han er 19 måneder nu) og det har stået på i en tre ugers tid nu.

Anmeld

17. maj 2012

twinboys

Babymor2010 skriver:

Rød numse og kløe...

Anmeld

17. maj 2012

Clisolka

twinboys skriver:

Rød numse og kløe...

Okay, for der er nemlig ikke rød numse hos Isabella, men hun klør sig rigtig meget på ballerne efter vi har skiftet til Vibelle - og for et par dage siden fik hun udslæt på lårene, lige i bleområdet. 

Jeg mistænker nemlig bleerne.... 

Anmeld

17. maj 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Han klør sig rigtig meget på ballerne og ned af lårene, på siden af benet. Altså lige i bleområdet. Jeg har altid brugt Vibelle bleer (han er 19 måneder nu) og det har stået på i en tre ugers tid nu.

Vi har haft brugt Libero og skiftede for ca 2 mrd. siden. Hun klør sig RIGTIG meget på ballerne efter vi har skiftet... Og udslættet på lårene, lige omkring bleområdet har jeg været i tvivl om, for det kunne jo være andet hun ikke kunne tåle - men tror vi skal tilbage til Libero igen (så kan vi da udelukke bleerne) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.