Overfølsomhed overfor bleer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2012

twinboys

Babymor2010 skriver:

Okay, for der er nemlig ikke rød numse hos Isabella, men hun klør sig rigtig meget på ballerne efter vi har skiftet til Vibelle - og for et par dage siden fik hun udslæt på lårene, lige i bleområdet. 

Jeg mistænker nemlig bleerne.... 

Jeg ville skifte blemærke igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2012

Clisolka

twinboys skriver:

Jeg ville skifte blemærke igen

Ja, vi går tilbage tilbage til Libero - dem ved vi hun kan tåle 

Anmeld

17. maj 2012

lhn89

Anonym skriver:

Hej,

Har nogle herinde oplevet at deres barn/børn er overfølsomme overfor Vibelle (Aldi) bleer?

Min ene dreng klør sig ofte rigtig meget på ballerne når han bliver skiftet og når han er i bad. Det skal siges at det ikke er fordi han IKKE bliver skiftet ofte nok.

Anonyme svar er velkomne

Min datter kan heller ikke tåle de bleer. Hun bliver også helt rød og klør sig med det samme hun får bleen af. Nu bruger vi kun dem fra Rema, men overvejer meget at skifte til stof bleer 

Anmeld

17. maj 2012

twinboys

Babymor2010 skriver:

Ja, vi går tilbage tilbage til Libero - dem ved vi hun kan tåle 

Anmeld

17. maj 2012

Kit

Her går det bedst med Vibelle fra Aldi, men A kan ikke tåle Huggies og de billige fra Lidl. Ingen problemer med Pampers og Libero, men når det går godt med dem fra Aldi, så bruger vi dem.

Anmeld

17. maj 2012

Kløver

Ja. Vores dreng har kun kunne tåle bleer fra libero og pambers, alle andre fik han udslæt og rød numse af, uanset hvor ofte han blev skiftet. Omvendt kan han kun tåle vaskeservietterne fra vibelle (aldi) selv skumklude kunne han ikke tåle.

Anmeld

17. maj 2012

Camillago

Ja, jeg forsøgte med Aldis bleer for en måneds tid siden. Jeg har jo længe både hørt og læst, at de skulle være gode og billige, så nu skulle jeg prøve dem.

Min store datter på knapt tre blev rød og fik knopper - noget hun aldrig har haft før. Det blev kun værre, så jeg endte med at gå til lægen, som konstaterede, at det var bleeksem, som havde udviklet sig til svamp. Så kunne jeg investere i noget creme mod det i stedet.

Så vi holder os til Libero, som jeg hele tiden har brugt.

PS. Min yngste datter på 9 mdr fik ikke udslæt af dem.

Anmeld

17. maj 2012

Tona

Anonym skriver:

Hej,

Har nogle herinde oplevet at deres barn/børn er overfølsomme overfor Vibelle (Aldi) bleer?

Min ene dreng klør sig ofte rigtig meget på ballerne når han bliver skiftet og når han er i bad. Det skal siges at det ikke er fordi han IKKE bliver skiftet ofte nok.

Anonyme svar er velkomne

Jeg har ikke lige hørt om Aldis bleer specifikt, men det er i alt fald ikke ualmindeligt at et barn ikke kan tåle et eller andet mærke, men måske godt kan tåle et andet mærke. Nogle få børn kan slet ikke tåle nogen engangsbleer

Anmeld

18. maj 2012

marius' mor

Anonym skriver:

Hej,

Anonyme svar er velkomne

vi har lige givet Vibelle et forsøg endnu en gang og M kløede sig helt vildt på balderne.. både når han fik bleen af, men også når han havde ble og tøj på.. det var sådan at han var på nippet til at kradse hul.. meget underligt... det kom og gik med bleen.. så det har helt sikkert været den, der har været problemet..

Anmeld

18. maj 2012

Clisolka

marius' mor skriver:

vi har lige givet Vibelle et forsøg endnu en gang og M kløede sig helt vildt på balderne.. både når han fik bleen af, men også når han havde ble og tøj på.. det var sådan at han var på nippet til at kradse hul.. meget underligt... det kom og gik med bleen.. så det har helt sikkert været den, der har været problemet..

Vi har også lige givet Vibelle et 2. forsøg, men må droppe det... Vi må tilbage til Libero, for hun klør sig på ballerne og har fået udslæt på inderlåret ... Så nu venter jeg blot på udslættet er væk igen, så må jeg se om jeg fik ret 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.