NNGG skriver:
tusind tak for svar.. kunne godt forestille mig at vaniljeis er okay behageligt at få retur - men nok ikke den sundeste morgenmad - men på den anden side - så kaster man det jo op igen! he he.
Tak for svar.. Corn flakes med mælk? 
Noget andet der heller ikke overhovedet er sund morgenmad, er sun lolly is... Du ved, de trekantede man selv fryser ned....
Af en eller anden grund (muligvis det at det er en sodavandsis) er de kvalmestillende.... måske vil du kunne holde sådan en nede, som det første? Og så bagefter give din mave lidt rigtig mad af en art, eller altså noget der fylder....
Ellers umiddelbart, toastbrød måske?
Noget der i hvert fald IKKE er rart, er yoghurt der har nået at ligge lidt nede i maven. Det bliver til en stor klump, og den er svær at få op....
Nu ved jeg godt, at chancerne for at få det her til morgenmad er noget nær ikke-eksisterende, MEN, jeg vil nu alligevel advare mod at spise hakkebøffer, mens man er opkastfasen.... Det er ret ubehageligt at få op, fordi det forbliver grynet nede i maven, og i øvrigt er det noget nær umuligt at skylle munden helt ren for alle de små kødstumper (som også sagtens kan finde vej til næsen)....
Men ellers ja, hvad du kan få ned af flydende sager... Og bløde ting, som for eksempel opblødt morgenmad som andre også foreslog....
Hvad med havregrød? Kan du lide det?
Frugtgrød?
Kolde supper?
Ja, hvad som helst vandet vel egentlig?
Anmeld