hvad er behageligt at kaste op?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.273 visninger
29 svar
0 synes godt om
16. maj 2012

NNGG

ja.. lidt mærkeligt spørgsmål - men sagen er den, at jeg konsekvent hver dag få sek efter jeg har taget den sidste bid af morgenmaden kaster op. 

Jeg har prøvet at vente med mogenmaden - men så kaster jeg op alligevel og det er sååå ubehageligt at kaste op uden mad i maven. 

Jeg har prøvet knækbrød, toast og youghurt. Da jeg ikke når at bearbejde maden i maven er det bestemt ikke rart at kaste knækbrød og toast op.. Men omvendt så får youghurt da bare den klammeste sure smag.. øv.

Ved godt det er et lidt mærkeligt indlæg - men vil gerne prøve at gøre morgnen lidt bedre herhjemme.. Det er ikke just en drømmestart på dagen!

...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2012

LilleLene

NNGG skriver:

ja.. lidt mærkeligt spørgsmål - men sagen er den, at jeg konsekvent hver dag få sek efter jeg har taget den sidste bid af morgenmaden kaster op. 

Jeg har prøvet at vente med mogenmaden - men så kaster jeg op alligevel og det er sååå ubehageligt at kaste op uden mad i maven. 

Jeg har prøvet knækbrød, toast og youghurt. Da jeg ikke når at bearbejde maden i maven er det bestemt ikke rart at kaste knækbrød og toast op.. Men omvendt så får youghurt da bare den klammeste sure smag.. øv.

Ved godt det er et lidt mærkeligt indlæg - men vil gerne prøve at gøre morgnen lidt bedre herhjemme.. Det er ikke just en drømmestart på dagen!

...

Vanilieis og jordbærsmoothie det kunne jeg bedst lide

og jeg holdte mig fra cola, rugbrød og yoghurt

Anmeld

16. maj 2012

Fru.Mäes <3

Jeg kastede op HELE tiden i starten!!

Corn Flakes der var blevet blød - ikke vildt lækkert!! Men det mætter og skulle de komme op igen, gør det ikke ondt...

Anmeld

16. maj 2012

NNGG

tusind tak for svar.. kunne godt forestille mig at vaniljeis er okay behageligt at få retur - men nok ikke den sundeste morgenmad - men på den anden side - så kaster man det jo op igen! he he.

Tak for svar.. Corn flakes med mælk?

Anmeld

16. maj 2012

LilleLene

NNGG skriver:

tusind tak for svar.. kunne godt forestille mig at vaniljeis er okay behageligt at få retur - men nok ikke den sundeste morgenmad - men på den anden side - så kaster man det jo op igen! he he.

Tak for svar.. Corn flakes med mælk?

når det alligevel kommer op

og det gode ved det er, at det stadig er koldt

Anmeld

16. maj 2012

Frk.S

Ifølge min veninde (der er ved at være hærdet på området) så skulle banan ikke være så slemt at kaste op.

Har du prøvet at spise lidt i sengen allerede inden du står op (lidt kiks, skorper el. lign.)?? Måske det kunne hjælpe dig, så du helt undgår at kaste op. Jeg kender flere der har haft held med det. Nu led jeg ikke selv rigtig af kvalme under min graviditet. Men den lille smule der kunne være, kunne som regel klares på den måde.

Anmeld

16. maj 2012

Fru.Mäes <3

Yes med mælk - jeg tog en pose, moste Corn flakes'en også godt med mælk på.. Så blev det hurtigt blødt - og når det kom retur, gjorde det ikke ondt i halsen.. 

Ellers krydderboller, rå - ikke varmet eller noget..

Anmeld

16. maj 2012

Wimmie

...

Sød lakrids - smager ikke af "bræk" men bare af lakrids 

Måske lidt mærkelig morgenmad, men spis et par stykker efter morgenmaden.

Anmeld

16. maj 2012

Mumto3

Nogle siger af mandler kan tage både halsbrand og opkastning. Du kan jo prøve at spis et par mandler i sengen inden du står op og se om det gør en forskel.

Anmeld

16. maj 2012

Dinna88

Nu lyder det nok underligt... Men sidst jeg var syg og kastede op i stride strømme fandt jeg ud af at æble var det bedste. Det smager bare af varm æblejuice, og så skal man bare tygge stykkerne godt!

Og kakao. Det smager bare af varm kakao. Hvis du så kan holde lidt i dig, så får du nogle gode proteiner og kulhydrater igennem kakaoen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.