Gulve i en stue.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2009

Miamaja

morke trae-gulve nej tak til klinker da de virker enormt koldt saa derfor valgte vi dem fra.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2009

FrkC

Vi er ved at lave vores nye hus i stand, vi har væltet en væg så der er blevet køkken al-rum.. Vi har valgt at lægge klinker i hele al-rummet (mørke, næsten helt sorte) da det ville se frygtelig ud lige der med en overgang, vi har så en stue ovenpå hvor vi har valgt trægulv (ludet fyr tror jeg nok) Er helt vild med klinker især de helt sorte, men vi valgte nogle med lidt spil i fordi vi har en langhåret hund Hvide lange hår på sort klinkegulv er ik voldsomt praktisk.. Hihi..

Anmeld

22. april 2009

pedersen

Vi er ved at lave nyt køkken og ny stue. Så jeg står og laver mad i vores bryggers Vi er først lioge startet og jeg er allerede vild træt af det Ved godt det skal være skidt før det kan blive godt..

Vi har haft gang i diskutionen hos os, min kæreste menet vi skulle have klinker i både stue og køkken.. Mænd Nu er vi så endelig blevet enige om det bliver laminat over hele linen.. Puh det er hårdt at blive enig..

Så kommer næste problem, han mener vi skal have en ovn der koster 14.000 og der er 88 pogrammer. Hallo, hvad fa.... skal vi dog bruge det til..

Anmeld

24. april 2009

anette p

vi har også sorte klinker i køkken og hvidt køkken. og vi valgte at få trægulv i eg i stuen, som er sammen hængende med køkkenet.

Anmeld

24. april 2009

malou

Vi har trægulve i hele huset.. og mørkegrå fliser i køkkenet. De samme fliser skal gå igen vores bryggers når vi får det ordnet færdigt. Gulvene er super flotte, jeg faldt for dem med det samme. Det er klik laminat gulv så vi ikke får ridser når vores hunde leger vildt!!!

Billedet er af gulvet (ta dig ikke af tøjet.. det er fra trendsales)

knus malou

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.