Gulve i en stue.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad er i til af gulve i en stue?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

10.515 visninger
24 svar
0 synes godt om
20. april 2009

Diana...

Hvad er i til?

Vi skal ha lavet åbent køkken/stue og i køkkenet skal der være sorte klinker og hvidt køkken.

Hvad er i til i en stue? (Det skal ikke være hvad man har råd til men hvad man kan bedst kan lide)
Hvad ville passe til sorte klinker?

Knus Diana Som er igang med en gulv diskution med kæresten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2009

Mathilde

Hej Diana

Jeg synes bedst om trægulve. Jeg synes klinker kan virke lidt koldt i rummet og gultæppe synes jeg bare er upraktisk når man har dyr (i tilfælde af uheld er det rart at kunne vaske det)
Vi har valgt pergo gulv, da der ikke sådan kommer ridser i det fx fra dyr og så sker der heller ikke noget ved at spilde rødvin eller lign på det, men samtidig ligner det jo trægulv. Man kan dog høre forskel når man går med sko på det...
Der er også 30 års garanti på pergo gulv

Knus Mathilde

Anmeld

20. april 2009

Kloster

Hej.

Vi har åbent stue/køkk. Jeg elsker også klinker, men vi synes ikke, vi kunne lave en pæn overgang fra køkk til stue, da vores går helt ud i eet. Sætter lige et link til, så du kan se det. Vi har nemlig vores hus til salg
Ang sorte fliser er jeg VILD med det. MEN vi har sååå meget kalk i vores vand, at vi aldrig ville kunne holde dem pæne.

http://www.edc.dk/en/Sag/Billeder/?pid=94611382

Kloster

Anmeld

20. april 2009

Cris

Kloster skriver:

Hej.

Vi har åbent stue/køkk. Jeg elsker også klinker, men vi synes ikke, vi kunne lave en pæn overgang fra køkk til stue, da vores går helt ud i eet. Sætter lige et link til, så du kan se det. Vi har nemlig vores hus til salg
Ang sorte fliser er jeg VILD med det. MEN vi har sååå meget kalk i vores vand, at vi aldrig ville kunne holde dem pæne.

Kloster

Ja, kloster har ret, jeg har også set sorte klinker som er meget flotte, men de ser aldrig rene ud, man kan se alt mulig støv, krummer, kalk osv. Jeg tænkte, da jeg har set dem, at de er flotte, men noget upraktisk, for man skal vaske gulv så meget. Men måske er der forskel på klinkerne, det ved jeg ikke.

Anmeld

20. april 2009

1977

Profilbillede for 1977
I min stue er jeg til trægulve. Men hvis det er køkkenet er jeg til klinker

Anmeld

20. april 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Kloster skriver:

Hej.

Kloster

Ja, jeg kender også en der har fået sorte klinker, og han har fortrudt. Nemlig fordi at de er næsten umulige at holde rene.

Vi har trægulv i stuen, men egentlig er jeg mest til gulvtæppe. Synes det er så dejligt at gå på, og også rigtig begageligt når man ligger på gulvet og leger med børnene.

Anmeld

20. april 2009

Stumpen

Vi har sorte klinker i køkken/gang og er rigtig glade for dem.. Vi har en døråbning ind i stuen (uden dør) og der har vi trægulv med sorte streger imellem... Måske du kan få en fornemmelse af hvad jeg mener vis billederne..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. april 2009

Tynen

Trægulv er helt klart min favorit!

Det var først da vi flyttede fra vores gulvtæppe-befængte lejlighed at vi erfarede hvor meget snavs/støv og andet godt der sikkert kan gemme sig i et gulvtæppe

Anmeld

20. april 2009

Nemesis

Faktisk er jeg mest til gulvtæpper..mest fordi jeg synes det er lunere ved gulvet og mere behageligt både at gå på og ligge, når man leger med ungerne.

vi har dog trægulve i stuen, men hvis jeg skulle vælge mellem klinker og trægulve, ville jeg helst have klinker, dog KUN hvis der er gulvvarme.

Klinkerne er langt mere praktiske, holdbare (når man har dyr og børn) man skal ikke tænke på ridser, pletter, lakering.

:-) Sisse

Anmeld

20. april 2009

Sesse89

Træ/laminat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.