Gulve i en stue.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2009

saxa

Vi er begge enige om, at når vi engang får hus skal der klinker igennem hele hytten.. (gang, stue, køkken)Sådan at der bliver en helhed.. Og så har vi en fantasi om at det er nemmere at holde.. hehe.. Lige nu har vi gulvtæppe i stuen og vinyl i køkkene/gang..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2009

Diana...

saxi skriver:

Vi er begge enige om, at når vi engang får hus skal der klinker igennem hele hytten.. (gang, stue, køkken)Sådan at der bliver en helhed.. Og så har vi en fantasi om at det er nemmere at holde.. hehe.. Lige nu har vi gulvtæppe i stuen og vinyl i køkkene/gang..

Ja lige præsis det kunne vi nemlig os godt tænke os, men da der sorte klinker i køkkenet og sorte møbler i stuen ser det jo lidt forkert ud at have sorte klinker i stuen os, så vi lidt ude i et dellemma vi ved ikke hvad farve klinker vi så skal have i stuen for det passer til sorte møbler og sorte klinker i køkkenet.

Anmeld

20. april 2009

DK

Vi har trægulv i hele hytten, undtaget gang og bad med fliser.

Jeg elsker trægulve i stuen. Man kan nemt vaske/støvsuge osv. Det er også flot synes jeg, og kanon at danse på

Hvis jeg engang skulle bygge, ville jeg nok tage klinker/fliser i køkkenet. De gulve vi har pt. er fra huset blev bygget for små 100 år siden, og derfor ikke så nemme at gøre rent i køkkenet, frem for ex. laminat.

Anmeld

20. april 2009

Fines mor

Da vi købte denne her gamle landejendom fra 1846, valgte vi at lægge klinker i hele huset. Det er gennemført, og alle alm. rum har klinker inkl. trådløst gulvvarme.

I får da lige et kik her, de ligger spids mod spids.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. april 2009

wamse

min veninde og hendes kæreste har total-istandsat deres hus og har spejlblanke sorte klinker i køkkenet, som altså et et åbente køkken/alrum/stue. Så har de lagt nogle aflange klinker på langs og så går de over i en mere beige klinke til resten at stuen. Det ser ret godt ud.

Anmeld

20. april 2009

saxa

Diana... skriver:

Ja lige præsis det kunne vi nemlig os godt tænke os, men da der sorte klinker i køkkenet og sorte møbler i stuen ser det jo lidt forkert ud at have sorte klinker i stuen os, så vi lidt ude i et dellemma vi ved ikke hvad farve klinker vi så skal have i stuen for det passer til sorte møbler og sorte klinker i køkkenet.

Altså nu har vi et vennepar med sort(grå/hvide - men mest sort) klinker i hele hytten, de har læderstue og et hvidt tæppe under sofabordet. Det ser så fedt ud, så egentlig tror jeg godt det kan lade sig gøre, med lidt fantasi.. Men nu ved jeg selvfølgelig ikke helt om det ville pase ind hos jer..

Anmeld

20. april 2009

Diana...

saxi skriver:

Altså nu har vi et vennepar med sort(grå/hvide - men mest sort) klinker i hele hytten, de har læderstue og et hvidt tæppe under sofabordet. Det ser så fedt ud, så egentlig tror jeg godt det kan lade sig gøre, med lidt fantasi.. Men nu ved jeg selvfølgelig ikke helt om det ville pase ind hos jer..

TAK du har lige reder projekt stue

Anmeld

20. april 2009

saxa

Diana... skriver:

TAK du har lige reder projekt stue

He he... Det var da ikke så ringe Håber i får det hele til at kling(k)e i projekt stue..

Anmeld

20. april 2009

Diana...

saxi skriver:

He he... Det var da ikke så ringe Håber i får det hele til at kling(k)e i projekt stue..

det gør det takke vær dig ihh nu kan jeg slet ikke vente det bliver super fed endnu engang det var den helt rigtige løsning

Anmeld

20. april 2009

saxa

Diana... skriver:

det gør det takke vær dig ihh nu kan jeg slet ikke vente det bliver super fed endnu engang det var den helt rigtige løsning

Dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.