Babyfotograf Østjylland / Jylland ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2012

Dinna88

HeidiØ skriver:

ANBEFALER Dinna88!!!

haha, hvor er du altså sød, tak!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2012

HeidiØ

Dinna88 skriver:

haha, hvor er du altså sød, tak!!

Ja, nogle gange er det vidst lidt overdrevet jeg anbefaler dig så meget ik hihi!

Anmeld

16. maj 2012

Dinna88

HeidiØ skriver:

Ja, nogle gange er det vidst lidt overdrevet jeg anbefaler dig så meget ik hihi!

Ih, anbefal løs!! Har lige præcis 0 "kunder" lige pt fordi jeg tog en pause efter en mega travl periode. Så har super god tid

Anmeld

16. maj 2012

HeidiØ

Dinna88 skriver:

Ih, anbefal løs!! Har lige præcis 0 "kunder" lige pt fordi jeg tog en pause efter en mega travl periode. Så har super god tid

Hehe "præcis 0 kunder" - øv, hvor ærgeligt.. vi må lige ha taget os sammen hernede, men nu er William rendt i mellemørebetændelse, hvilket hæmmer alt. Bette skind!

Anmeld

16. maj 2012

Dinna88

HeidiØ skriver:

Hehe "præcis 0 kunder" - øv, hvor ærgeligt.. vi må lige ha taget os sammen hernede, men nu er William rendt i mellemørebetændelse, hvilket hæmmer alt. Bette skind!

Hehe, ja, det giver ikke så meget, kan man så sige Men havde brug for en pause, det var så intenst i december/januar!!!! 
Åh, bette pus! Men I giver bare lyd fra jer  

Anmeld

16. maj 2012

Chevro

Laulund87 skriver:

Okay det synes jeg så lyder mega dyrt

Jeg gav 1000 kr for en lædermappe med en masse billeder så 3000 kr er jo fuldstændig vildt. Jeg synes heller ikke de 1000 kr er dyrt, gjorde bare opmærksom på det. Nogle ville nok tro man fik billederne med gratis.

Men ja, giver dig ret i at det er utrolig mange penge

Og vil også hellere give lidt mindre, og få mere ud af det. Så er der råd til at få det gjort flere gange istedet..

Anmeld

16. maj 2012

Laulund87

Chevro skriver:

Men ja, giver dig ret i at det er utrolig mange penge

Og vil også hellere give lidt mindre, og få mere ud af det. Så er der råd til at få det gjort flere gange istedet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.