Babyfotograf Østjylland / Jylland ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2012

Chevro

Majbrit skriver:

Hejsa

Vi i maj-gruppen herinde er blevet tilbudt gratis fotografering af Trine Rosholm fra Rosholm Photo (www.rosholm-photo.dk), som ligger i Langå - det gælder for alle der bestiller tid i april/maj, og altså ikke nødvendigvis har termin, så vidt jeg har forstået. Billederne er til hendes eget portfolio og altså til pr, men vi synes det var en god mulighed, også selvom vi ikke kender noget til hende, så er det jo gratis We like

Er dog også så heldige at have fået tid hos Little Angels, som vi bookede inden vi fik tilbuddet hos Rosholm.

KH Majbrit

Det lyder da super attraktivt! :-) Kunne være spændende at prøve flere, og det kan man jo sagtens på den måde. Skal nok lige prøve at kontakte hende (:

Mange tak for Info!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2012

Laulund87

Majbrit skriver:

Hejsa

Vi i maj-gruppen herinde er blevet tilbudt gratis fotografering af Trine Rosholm fra Rosholm Photo (www.rosholm-photo.dk), som ligger i Langå - det gælder for alle der bestiller tid i april/maj, og altså ikke nødvendigvis har termin, så vidt jeg har forstået. Billederne er til hendes eget portfolio og altså til pr, men vi synes det var en god mulighed, også selvom vi ikke kender noget til hende, så er det jo gratis We like

Er dog også så heldige at have fået tid hos Little Angels, som vi bookede inden vi fik tilbuddet hos Rosholm.

KH Majbrit

Gratis fotografering ja, men man skal vel stadig betale for at få billederne selv?

Jeg fik gratis gravidfotografering for 2,5 år siden og det var da også vældig, men endte alligevel med at betale omkring 1000 kr for at få dem fremkaldt. Det skal man lige huske selvom det lyder som et super tilbud Selve fotograferingen koster ca 300 kr så det er ikke meget sparet..

Anmeld

16. maj 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Dinna88 skriver:

hvis du vil have en privat/amatør, så har jeg super god tid, da jeg lige er kommet ud af en travl periode

Designfotograf kan jeg ikke anbefale. Det er ligesom Photocare - dine billeder kommer til at ligne alle andres

Jeg har set nogle af dine billeder og synes de er super fine. Hvor meget tager du egentlig ?

Anmeld

16. maj 2012

Chevro

Laulund87 skriver:

Gratis fotografering ja, men man skal vel stadig betale for at få billederne selv?

Jeg fik gratis gravidfotografering for 2,5 år siden og det var da også vældig, men endte alligevel med at betale omkring 1000 kr for at få dem fremkaldt. Det skal man lige huske selvom det lyder som et super tilbud Selve fotograferingen koster ca 300 kr så det er ikke meget sparet..

Ja selvfølgelig betaler du for de produkter du skal have med derfra :-) Der er jo ikke noget reelt der i dk er gratis. Så den er jeg helt med på. Men 1000,- er da også super billigt ! Min svigerinde har lige været hos Medine, og kom af med godt 3.000,- for 9 billeder.
Så man vælger jo selv hvad man vil have

Anmeld

16. maj 2012

Majbrit

Laulund87 skriver:

Ja, selvfølgelig skal man det – men man får dem altså udleveret gratis i lav opløsning til brug på Facebook, computer mv. Så man går ikke tomhændet derfra uanset om man ønsker at tilkøbe fremkaldte fotos eller ej.

Anmeld

16. maj 2012

Chevro

Majbrit skriver:

Ja, selvfølgelig skal man det – men man får dem altså udleveret gratis i lav opløsning til brug på Facebook, computer mv. Så man går ikke tomhændet derfra uanset om man ønsker at tilkøbe fremkaldte fotos eller ej.

Har skrevet til hende, så venter bare på opkald :-) Men super fine billeder hun tager!

Igen, tak for informationen

Anmeld

16. maj 2012

Majbrit

Chevro skriver:

Har skrevet til hende, så venter bare på opkald :-) Men super fine billeder hun tager!

Igen, tak for informationen

Det var bare så lidt

Anmeld

16. maj 2012

Dinna88

Aisha skriver:

Jeg har set nogle af dine billeder og synes de er super fine. Hvor meget tager du egentlig ?

Spændende, tak
Jeg synes du skal sende mig et brev med hvad du ønsker osv, så kan vi se på det!  

Anmeld

16. maj 2012

HeidiØ

ANBEFALER Dinna88!!!

Anmeld

16. maj 2012

Laulund87

Chevro skriver:

Ja selvfølgelig betaler du for de produkter du skal have med derfra :-) Der er jo ikke noget reelt der i dk er gratis. Så den er jeg helt med på. Men 1000,- er da også super billigt ! Min svigerinde har lige været hos Medine, og kom af med godt 3.000,- for 9 billeder.
Så man vælger jo selv hvad man vil have

Okay det synes jeg så lyder mega dyrt

Jeg gav 1000 kr for en lædermappe med en masse billeder så 3000 kr er jo fuldstændig vildt. Jeg synes heller ikke de 1000 kr er dyrt, gjorde bare opmærksom på det. Nogle ville nok tro man fik billederne med gratis.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.