Babyfotograf Østjylland / Jylland ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.064 visninger
26 svar
0 synes godt om
15. maj 2012

Chevro

Heej (:

Vil super gerne have taget billeder af vores lille søn, når han er kommet til verden.

Er der nogle der kan anbefalde en super go' fotograf - dog ikke littleangels, i Randers. :-) ?

Håber virkelig på nogle anbefalinger!

På forhånd tak (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

AndreasMor84

Chevro skriver:

Heej (:

Vil super gerne have taget billeder af vores lille søn, når han er kommet til verden.

Er der nogle der kan anbefalde en super go' fotograf - dog ikke littleangels, i Randers. :-) ?

På forhånd tak (:

Designfotografen

Anmeld

15. maj 2012

Chevro

AndreasMor84 skriver:

Designfotografen

Mange tak Det vil jeg lige tjekke ud!

Anmeld

15. maj 2012

ekebiv

Hvorfor ikke little angels??

Anmeld

15. maj 2012

butterflyPhoto

Chevro skriver:

Heej (:

På forhånd tak (:

tjek min FB-side (min hjemmeside er igang med at blive re-designet)

https://www.facebook.com/pages/ButterflyPhoto/177769722279580

Er bosat i Hadsten og kan leje mig ind i studie i Århus. Tager også gerne ud til jer, hvis i har pladsen til at jeg opsætter mit studieudstyr.

Venlig hilsen, 
Christina Ipsen 

Anmeld

16. maj 2012

Chevro

ekebiv skriver:

Hvorfor ikke little angels??

Jeg skal føde indenfor den næste måneds tid og hun har først tider igen til november faktisk, og der er han jo for stor til spæd-foto :-) For hun er super dygtig!

Anmeld

16. maj 2012

FamilenStorm

Chevro skriver:

Heej (:

På forhånd tak (:

mickoutzen.dk

Anmeld

16. maj 2012

ekebiv

Chevro skriver:

Jeg skal føde indenfor den næste måneds tid og hun har først tider igen til november faktisk, og der er han jo for stor til spæd-foto :-) For hun er super dygtig!

vildt nok ) men ja, fantastiske billeder..

Anmeld

16. maj 2012

Dinna88

hvis du vil have en privat/amatør, så har jeg super god tid, da jeg lige er kommet ud af en travl periode

Designfotograf kan jeg ikke anbefale. Det er ligesom Photocare - dine billeder kommer til at ligne alle andres

Anmeld

16. maj 2012

Majbrit

Chevro skriver:

Heej (:

På forhånd tak (:

Hejsa

Vi i maj-gruppen herinde er blevet tilbudt gratis fotografering af Trine Rosholm fra Rosholm Photo (www.rosholm-photo.dk), som ligger i Langå - det gælder for alle der bestiller tid i april/maj, og altså ikke nødvendigvis har termin, så vidt jeg har forstået. Billederne er til hendes eget portfolio og altså til pr, men vi synes det var en god mulighed, også selvom vi ikke kender noget til hende, så er det jo gratis We like

Er dog også så heldige at have fået tid hos Little Angels, som vi bookede inden vi fik tilbuddet hos Rosholm.

KH Majbrit

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.