dunken uge 33+

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2012

projekt-ønskebarn

Hi hi payback time men siger man ikke også at man bliver større 2. Gang?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
projekt-ønskebarn skriver:

Hi hi payback time men siger man ikke også at man bliver større 2. Gang?? 

Jo det er der vist nogen der siger! Men det er lidt sjovt, for maven begyndt faktisk først at vokse omkring uge 20, og det er nok først inden for den sidst mdr at jeg ik ka passe mine alm bukser. I min første graviditet levede jeg i mine vente bukser fra uge 15! Vh stine

Anmeld

26. maj 2012

Annana89

Anana89: tusind tak, tror skam bare at jeg har været heldig ikke at være så stor endnu så jeg stadig kan lave de ting jeg plejer men måske kommer det med lynets hast her de sidste 2 mdr . Din mave ser også dejlig stor, fin og rund ud  

Ahh det er a dejligt for dig at du stadig kan det meste! men din mave ser altså også mere praktisk ud end min! For ja jeg er meget stor og rund. Men jeg var til scanning i uge 32 fordi de var bange for at han var ved at vokse sig gigantisk. Men min kæmpevom skyldes heldigvis bare at han har usandsynligt meget fostervand end normalt. Så det er heldigvis ikke baby det hele

Jeg kan stort set ikke se mine fødder mere, men nu var jeg heller ikk vildt smidgi inden. Og ligge på maven kan jeg da slet ikke men har fundet ud af at man kan bruge sin ammepude hvis man skal ligge på maven. Så kan man bare ligge den "bagved" maven så ens hofter g skridt hviler på pude og så kan maven være i pudens krumning. skide smart for så kan manden massere en

Anmeld

26. maj 2012

StineW79

Annana89 skriver:

Ahh det er a dejligt for dig at du stadig kan det meste! men din mave ser altså også mere praktisk ud end min! For ja jeg er meget stor og rund. Men jeg var til scanning i uge 32 fordi de var bange for at han var ved at vokse sig gigantisk. Men min kæmpevom skyldes heldigvis bare at han har usandsynligt meget fostervand end normalt. Så det er heldigvis ikke baby det hele

Jeg kan stort set ikke se mine fødder mere, men nu var jeg heller ikk vildt smidgi inden. Og ligge på maven kan jeg da slet ikke men har fundet ud af at man kan bruge sin ammepude hvis man skal ligge på maven. Så kan man bare ligge den "bagved" maven så ens hofter g skridt hviler på pude og så kan maven være i pudens krumning. skide smart for så kan manden massere en

Jeg har også brugt den med at lave en hule til bulen, men det går desvære ik mere. Baby begynder at mosle for vildt rundt, når jeg gør det, så i længden holder den desvære heller ik 

Glæder mig da til at du måske ligger mave billeder i morgen?? Vh stine

Anmeld

26. maj 2012

Annana89

StineW79 skriver:

Jeg har også brugt den med at lave en hule til bulen, men det går desvære ik mere. Baby begynder at mosle for vildt rundt, når jeg gør det, så i længden holder den desvære heller ik 

Glæder mig da til at du måske ligger mave billeder i morgen?? Vh stine

Jeg kan næsten heller ikke mere desværre!

Det skal jeg nok  er også ret soændt på at sammenligne med mit 32 ugers billed

Anmeld

26. maj 2012

projekt-ønskebarn

Det lyder smart med amme puden. Det må jeg prøve hvis jeg begynder at få besvær med at sove men indtil videre går det fint med det. Har også foranliggende moderkage så mærker ikke de der kodyle karate spark som andre måske gør. Mine spark er rimelige skånsomme selvom der er mange af dem. Vågner ihvertfald ikke af dem. 

Jeg synes din mave er fin ihvertfald. Du er også lidt længere end mig så måske min kæmpe mave fase kommer nu  

Anmeld

26. maj 2012

Annana89

Det lyder smart med amme puden. Det må jeg prøve hvis jeg begynder at få besvær med at sove men indtil videre går det fint med det. Har også foranliggende moderkage så mærker ikke de der kodyle karate spark som andre måske gør. Mine spark er rimelige skånsomme selvom der er mange af dem. Vågner ihvertfald ikke af dem. 

Jeg synes din mave er fin ihvertfald. Du er også lidt længere end mig så måske min kæmpe mave fase kommer nu  

Jeg har også forandliggende moderkage og jeg vågner stort et heller aldrig af at han sparker. Det er mest hvis han laver en mega vending derinde.

Ja jeg sys også min kom sårn pludseligt fra den ene dag til den anden så du kan sikkert sagtens nå det endnu Du må lige opdateres os med mavebilleder

Anmeld

27. maj 2012

projekt-ønskebarn

Hi hi ja det kan jeg sikkert

Det kan du tro at jeg gør. Har et album på min profil hvor der er mave billeder fra hver 14. Dag  

Anmeld

28. maj 2012

projekt-ønskebarn

Her kommer lige et par billeder af maven som lovet, 32+0 (33. uge)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. maj 2012

StineW79

Her kommer lige et par billeder af maven som lovet, 32+0 (33. uge)

Ej hvor er du lille og fin!! Dejligt med starten på en ny uge. Syntes tiden er begyndt at flyve afsted! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.