dunken uge 33+

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Annana89 skriver:

Og det er bare alt andet end rart kender det, man kan slet ikek få luft eller plads til ret meget mad uden man føler man har overspist!

Det er nemlig ik så fedt i den her varme, men håber også snart den falder lidt! Hvor langt er du? 

Lige før jeg ska se om jeg ka få kærsten til at hjælpe mig med at ligge mavebillede ind fra i går, for maven vokser bare for vildt lige nu! 

Så ka du også komme med dit.... Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2012

Annana89

StineW79 skriver:

Det er nemlig ik så fedt i den her varme, men håber også snart den falder lidt! Hvor langt er du? 

Lige før jeg ska se om jeg ka få kærsten til at hjælpe mig med at ligge mavebillede ind fra i går, for maven vokser bare for vildt lige nu! 

Så ka du også komme med dit.... Vh stine

33+5 idag Så tror jeg tager på søndag så er jeg 34!

Ja det går virkelig stærkt nu!! Sys dog min mave ser knapt så flot og struttende ud nu når lillemanden er ved at "kravle nedaf"!

Anmeld

26. maj 2012

projekt-ønskebarn

Anana89: tusind tak, tror skam bare at jeg har været heldig ikke at være så stor endnu så jeg stadig kan lave de ting jeg plejer men måske kommer det med lynets hast her de sidste 2 mdr . Din mave ser også dejlig stor, fin og rund ud  

Anmeld

26. maj 2012

StineW79

projekt-ønskebarn skriver:

Anana89: tusind tak, tror skam bare at jeg har været heldig ikke at være så stor endnu så jeg stadig kan lave de ting jeg plejer men måske kommer det med lynets hast her de sidste 2 mdr . Din mave ser også dejlig stor, fin og rund ud  

Hé Hé ville ha neglelak på føderene i går og resultat er da vist set bedre før!! Men pyt med hvordan det ser ud, for ka snart ik se mine føder mere

Tog nye billeder for et par dage siden og syntes at maven er vokset meget, bare på en uge!! Glæder mig til den synker! Vh stine

Anmeld

26. maj 2012

projekt-ønskebarn

Hi hi hvor morsomt. Jeg kan stadig få neglelak på men det er knap så morsomt at sidde på huk fx, hvis jeg lige skal tørre noget af på gulvet eller noget men det er så også det eneste. Kan også stadig ligge halvt på maven som jeg også gjorde inden jeg også gjorde inden jeg blev gravid men er sikker på at besværet er på vej nu her kun 2 mdr til termin

Anmeld

26. maj 2012

projekt-ønskebarn

Hi hi hvor morsomt. Jeg kan stadig få neglelak på men det er knap så morsomt at sidde på huk fx, hvis jeg lige skal tørre noget af på gulvet eller noget men det er så også det eneste. Kan også stadig ligge halvt på maven som jeg også gjorde inden jeg også gjorde inden jeg blev gravid men er sikker på at besværet er på vej nu her kun 2 mdr til termin

Anmeld

26. maj 2012

projekt-ønskebarn

Anmeld

26. maj 2012

projekt-ønskebarn

Anmeld

26. maj 2012

projekt-ønskebarn

Anmeld

26. maj 2012

StineW79

projekt-ønskebarn skriver:

I min graviditet ku jeg også alle de ting jeg plejdede uden problemer. Denne gang fylder maven bare på en anden måde. Ka huske hvordan jeg plejde at grine af min veninde som også var gravid og jeg var nød til at ordne hendes negle osv for hende. Nu er det vist hende der griner af mig Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.